תקשורת ומדיה

"לפיד יאכל לבנט את הכבד": תגובות בימין להצהרה הדרמטית

בנט מסר את הצהרתו הערב והתגובות ברשת לא איחרו לבוא. בנאומו טען בנט כי הקמת ממשלת ימין היא בעדיפות ראשונה מבחינתו ואף קרא לנתניהו להקים ממשלה בתמיכתו. ריקלין: "לפיד מסתכל מהצד ונקרע מצחוק"
מערכת ice |  3
נפתלי בנט (צילום טוויטר/נפתלי בנט)
הרשת סוערת הערב (רביעי) בעקבות נאומו של בנט לפני זמן קצר. העיתונאי בן כספית כתב: בגדול, מה שנפתלי בנט אמר הערב זה "ביבי, אני לא עובד אצלך. זה נגמר". מה בהמשך? השאיר הכל פתוח".
 
ריקלין, לאחר שמוקדם יותר כתב כי בנט הוא ילד הכאפות של השמאל צייץ על דבריו של בנט, "בנט ממשיך במשחקים של המאיים במקום להבין את מצבו: עד כה המנייה שלו הייתה גבוהה כי שני הצדדים נזקקו לו. ברגע שנתניהו יחזיר את המנדט. לפיד יקבל את המנדט. והוא לא באמת צריך את בנט. הוא יגיד לבנט או שאני ראשון או בחירות. מדהים איך מישהו מתנהג בצורה כזו לא ערכית ואם תסלחו לי גם מטופשת". עוד צייץ ריקלין בנפרד, "לפיד מסתכל על בנט מהצד ונקרע מצחוק. ברגע שלפיד יקבל את המנדט הוא יאכל לבנט את הכבד".
 
גם חבר הכנסת יואב קיש צייץ תגובה על הצהרתו של בנט וכך כתב, "תרגום - בנט: "אני אכשיל ממשלת ימין בראשות נתניהו ולאחר מכן אפעל להקים ממשלה בראשותי כבובה של השמאל ואקרא לזה בשם שירגיע את הימין".
 
מוקדם יותר הערב מסר בנט הצהרה לעיתונות, זאת לאור המו"מ הכפול שהוא מנהל לחבירה עם מי מהגושים הפוליטיים וברקע הביקורת מימין על נטישת המחנה. "אני מחויב לערכים שלי ולאזרחי מדינת ישראל". כך בנט, "כדי שלא יהיו ספקות, סדר הדברים מבחינתי: בעדיפות ראשונה להקים ממשל ימין". עוד אמר בנט בהצהרתו במסר ישיר לבנימין נתניהו, "נתניהו, יש לך אותנו. לך תקים ממשלה. יש עוד 14 יום, הזמן לא נגמר, זה אפשרי". לדבריו, "אם בכל זאת בליכוד ייכשלו במשימה, אז בעדיפות שנייה אפעל להקים ממשלת אחדות לאומית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בנט ממשיך כאילו לא קיבל 7 במקום 15
    גל 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    איך הוא מתכוון, עם 7 מנדטים, לנווט קואליציה שהיא ברובה שמאל?הרי הוא יאלץ למסור את כל תפקידי השרים המשמעותיים לשמאל. איך הוא לא רואה את זה? יש לו עתיד פוליטי רק במהלך דרמטי. איש לא חושד בו שהוא אוהב את ביבי, ועדיין, מהלך דרמטי של הסכמה לרוב מצביעי הימין, יפתח לו מסלול הנהגה בעתיד הלא רחוק. כרגע, הוא לא מבין כמה ילדותי הוא עושה רושם.
    סגור
  • 1.
    משאל עם
    חוויאר 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רוצה שהציבור יחליט? בבקשה.. משאל עם להכרעה בשאלה אחת. האם אתה רוצה בנתניהו כראש ממשלה? קיבלת מעל 50 אחוזי תמיכה זכית. יותר ממחצית הנשאלים עונים בשלילה עפת מקובל?
    סגור
  • טמבל
    חי 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה לא אמרת 70 אחוזמי שמקבל הכי הרבה מנצח
    סגור