תקשורת ומדיה

זו הסדרה המשובחת של רשת 13 שנמכרה לנטפליקס

סדרת הדרמה בלקספייס של הערוץ הישראלי ודרמה טים נמכרה לנטפליקס העולמית. כזכור, לפני כשלושה חודשים הודיעה רשת 13 על עונה שנייה של "בלקספייס", זאת לאור הצלחתה והביקורות המהללות להן היא זוכה
כפיר אדר | 
נטפליקס (צילום freepik)
הצלחה ענקית לרשת 13 ולטלוויזיה הישראלית. סדרת הדרמה 'בלקספייס', שהופקה לצד דרמה טים נמכרה לנטפליקס העולמית. כזכור, רק בתחילת 2021 הודיעה רשת 13 על עונה שנייה של הסדרה שזכתה לשבחים רבים, זאת לאור הצלחתה והביקורות המהללות להן היא זוכה, כעת היא תגיע לפלטפורמת הסטרימינג העולמית, שרק אמש דיווחה על דוחות טובים.
"בלקספייס" היא דרמת מתח מטלטלת העוקבת אחרי חקירת אירוע ירי בבית ספר תיכון. גורי אלפי הוא חוקר משטרה, שחוזר לתיכון בו למד, כדי לגלות מי הם היורים המסתוריים שזעזעו את שלוות העיר כולה. כשהחקירה מסתעפת, מתברר כי הירי הוא רק קצה הקרחון, המסתיר דברים נוראיים המתרחשים מתחת ומעל פני השטח. סדרה ששולחת את הצופים למסע אמיץ ופוקח עיניים, אל המציאות של כולנו.
עמי גלאם, סמנכ"ל התוכן של רשת 13 מסר, "מדובר בהישג ענק עבור רשת 13 ותעשיית הטלוויזיה הישראלית. אני גאה בסדרה, ביוצרים ובהצלחתה. ובעיקר גאה שסדרה כה חשובה תמצא דרכה לכל הקהלים בעולם כולו. כבר עם השקת בלקספייס בישראל התקבלו מספר רב של פניות מצד גורמים בינלאומיים".
הסדרה שעלתה  ב"רשת 13" זכתה לנתוני צפייה מרשימים, התקבלה באהדה בקרב הצופים והמבקרים.  "בלקספייס" נכתבה על ידי סהר שביט וענת גפני ובויימה על ידי אופיר לובל. דרמה טים של מוש דנון וחיים שריר היא חברה ההפקה של בלקספייס  בכיכובם והשתתפותם של גורי אלפי, אסי לוי, שי אביבי, רעות אלוש, מירב שירום, ליאנה עיון, יואב רוטמן, נועם כרמלי, ג'ייד סקורי, יהונתן וילוז'ני, גילי איצקוביץ', עונג אפרון, סוזנה פפיאן, אורי ביטון, ניר חסדאי, לב לוין, איל שקרצי, אביב בוכלר ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה