מינויים

ירון דקל הודיע שיעזוב את התאגיד בקיץ. מה הג'וב הבא?

העיתונאי הוותיק ששימש כמפקד גל"צ הקודם ועבר כמעט בכל גוף שידור בישראל, הודיע לממוניו בתאגיד כי בקיץ הקרוב יסיים את תפקידו. עמית סגל וחיים לוינסון הגיבו על העזיבה, "אבידה גדולה"
מערכת ice |  5
ירון דקל (צילום מסך כאן 11)
ירון דקל הודיע בתאגיד על עזיבתו בעקבות יציאה לשליחות מטעם הסוכנות היהודית. דקל מגיש בכאן רשת ב' את תוכנית "הרדיו" ובימי שישי את מהדורת חדשות השבוע. בתפקידו הקודם שימש כמפקד גלי צה"ל ובין היתר אחראי לסלוגן המוכר "מה שקורה עכשיו", ולפתיחה של דיווחי החדשות איתו.
עמית סגל כתב בטוויטר על עזיבתו של דקל, "אבידה גדולה למאזיני וצופי תאגיד השידור הציבורי. ספק אם מאזיני גלצ מודעים לתרומה שירון הרים לשיפור האיזון וההאזנה לתחנה הצבאית. בהצלחה רבה!"
חיים לוינסון כתב על הודעתו של דקל, "לא הכרתי את דקל אישית לפני שפנו אלי להגיש איתו ברדיו. היה לי זכות ללמוד מעיתונאי בקיא, מאוזן, מסור, שקול, חכם, שיודע מתי להגביר ומתי להנמיך מתי לתקןף ומתי לרכך. בית ספר לרדיו ותקשורת פוליטית. אבל כנראה שבקנדה יותר קר".
כאמור, עזיבתו של דקל מגיעה בעקבות יציאה לשליחות מטעם הסוכנות היהודית. דקל יצא לשליחות בקיץ הקרוב לשליחות בת שנתיים בקהילה היהודית בקנדה. הודעת עזיבתו מגיעה לצד הודעתו של צחי דבוש, הכתב הצבאי של גלי צה"ל שהודיע על עזיבת התחנה ומינויו לדוברו של חבר הכנסת וראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אין לי צער
    דוד 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי צער על עזיבתו את כאן 11, בעיקר לאחר השבועיים האחרונים שבהם הגיש עם יגאל גואטה הנהדר את המשדר במקום שלי יחימוביץ'. הטון המתנשא שלו הוא בלתי נסבל. הוא יודע הכל! ולמרות המחמאות שחולק לו לוינסון - הוא מאד מוטה פוליטית. מעניין למה?
    סגור
  • 4.
    כאן 11 שולטת
    קובלנץ 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל. עיתונאי חד חושים
    סגור
  • 3.
    בן זוגו מצטרף? (ל"ת)
    הערס 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    לא נתגעגע!!!
    אלעד 05/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לדעתי אחרי כל מה שהוא עשה בגל"צ, אחרי הכישלון שלו ביומן בתאגיד - אין לדעתי שום סיבה להתגעגע לירון דקל.
    סגור
  • 1.
    ברוך שיפטור אותנו מעונשו
    קול ישראל 05/2021/24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אמנם ירון דקל רהוט בניגוד לרוב עמיתיו בתאגיד השידור, אבל הוא לא מתאים להופעות על המסך הקטן. הוא מגושם, תוקפני, מרים את קולו ומתלהם כאשר הוא מראיין וסגנון פרשנותו -- "חצי תיי חצי קפיי" עלא שמעון פרס -- לא מציב אותו בשורה הראשונה של הפרשנים לעניינים פוליטיים בישראל.
    סגור