תקשורת ומדיה

חיים אתגר נפרד מנתניהו: "לומר תודה ולכבד אותו על מעשיו לאורך השנים"

איש התקשורת יצא נגד המגדפים והודה לראש הממשלה היוצא: " לא אוהב כפיות טובה. ראוי לדעת גם להודות, חלק מהמהלכים שעשה בשנות כהונתו הפכו באופן חד משמעי את חיינו לטובים הרבה יותר"
מערכת ice |  6
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)

רגע אחרי שבנימין נתניהו פינה את הבמה לטובת נפתלי בנט במשרד ראש הממשלה אחרי 12 שנות שלטון ברציפות, ודווקא אחרי לילה של חגיגות המוניות בכיכר רבין שמהן דווקא תיזכר השורה בשיר של אחינועם ניני 'נפטרנו מהמן', חיים אתגר עצר היום (שני) כדי להודות לנתניהו על שירותו בתפקיד.

אתגר כתב באינסטגרם שלו: "אני לא אוהב כפיות טובה. ראוי לדעת גם להודות. להעריך ולכבד. בנימין נתניהו יכל לעשות מיליונים מחוץ לפוליטיקה, להיות בעל השפעה גם בעולם העסקי ובמקביל לצבור הון אדיר. אבל הוא הוא בחר בנתיב הציבורי. חלק מהמהלכים שעשה בשנות כהונתו הפכו באופן חד משמעי את חיינו לטובים הרבה יותר".
 

עוד הוסיף: "ודאי בכל הנוגע למאבק במגפת הקורונה. צריך לומר תודה ולכבד אותו על מעשיו לאורך השנים. תודה לך בנימין נתניהו ובאותה נשימה בהצלחה לממשלה החדשה. הצלחתם הצלחתינו. אשמח אם תשתפו".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    צודק
    רעות 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש להפריד בין השנאה הפרסונלית שהפכה לאופנה, לבין שפיטה אובייקטיבית את עשייתו. היו לנו שנים של שקט יחסי, ולמרות כל הקיטורים הרוב חי טוב, עשה חיים וצבר אמצעים. כמובן שגם נושא החיסונים, גם אם היו לו הרבה שותפים, לא היה מתבצע כך לולא התגייסותו לעניין. אסור לו לשלטון שיימשך יותר מדי קדנציות, זה משחית, אבל צריך לדעת היפרד בכבוד ולא להתבשם בשמחה לאיד. נדמה לי שהמשך חגיגות השמחה וההיצמדות לסטיקרים ולדגלים, הוא סוג של חשש של ציבור שלם מהיום שאחרי, בו יצטרך למצוא לעצמו חיים.
    סגור
  • 5.
    תומך בכל מילה!
    דרורה גל 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהטובים והיעילים בראשי ממשלות ישראל מאז בן גוריון. כלכלה ובטחון פיתוח ובריאות. יבוא היום בו גם שונאיו הגדולים יודו בהצלחתו.
    סגור
  • 4.
    קשקשן. ביבי בחר לשדוד את המדינה
    נוצץ 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אף מקום עבודה בעולם לא היה נותן לו את היכולת להעסיק את אשתו בתור קריאולה דה וויל, ועוד צוות שלם של אנשים שתפקידו להשתיק את צעדיה ומעשיה ההרסניים. אף דירקטוריון בעולם לא מסכים עם הסגנון ההרסני של ניהולו. אז אם כל הכבוד לחיים אתגר, את הנימוסים שלו לגבי אנשים חזקים הוא למד מאמו לאה אתגר ולא בשדה העסקי, שם יכול היה להיווכח כי ביבי היה אסון ניהולי מהלך.
    סגור
  • 3.
    מה הוא עשה טוב למדינה הונאה (ל"ת)
    יגאל 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    צודק בכל מילה
    איל 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חבל שאי אפשר לשכפל את בנימין נתניהו. כי אז מצבנו היה מצויין
    סגור
  • 1.
    עוד ביביסט אהבל
    פיני 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כנראה שהרייטינג שלו יפרד ממני
    סגור