דיגיטל וטק

שידורים חינם ליורו? ארגון זיר"ה סוגר את אתר נבדל בשיא הטורניר

בשיאו של טורניר הכדורגל, ארגון זיר"ה פועל כדי לסגור את אתר "נבדל" המספק שידורי צפייה ישירה למשחקי היורו ולמען זכויות השידור השמורות לצ'רלטון. האתר עדיין לא ירד מהאוויר
מערכת ice | 
ארגון זיר"ה (צילום pixabay)
ארגון זיר"ה הפועל נגד אתרים המפרים זכויות יוצרים, יצא בהודעה אתמול (שלישי) כי פעל להגשת בקשה לבית המשפט להורות על חסימת הגישה לאתר "נבדל" - אתר המאפשר צפייה במשחקי ספורט בישראל, ממקורות לא חוקיים לטענת ארגון זיר"ה, שכן זכויות השידור שמורות לצ'רלטון שהצטרפה לאחרונה לארגון זיר"ה.
לדברי הארגון, בשיאו של טורניר היורו, בית המשפט המחוזי הורה לספקיות האינטרנט לחסום גישה של משתמשים לאתר נבדל המאפשר צפייה במשחקי ספורט ממקורות לא חוקיים: "זהו אתר נוסף שארגון זיר"ה הצליח לחסום כחלק מפעילות ההגנה על זכויות היוצרים של המפיקים והמשדרים בישראל". את זיר"ה ייצגו עוה"ד ערן פרזנטי ולירז זלמנסון ממשרד מ. פירון ושות'.
מארגון זיר"ה נמסר: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט על קבלת ההחלטה המוצדקת להורות על חסימת הגישה לאתר הפיראטי. זהו הישג נוסף של זיר"ה במאבק מול התוכן הפיראטי והלא חוקי על מנת לשמור על היוצרים וזכויות היוצרים של גופי השידור. זיר"ה מחויבת להמשיך את המאבק כנגד הפיראטיות ברשת האינטרנט וקוראת לכלל גופי השידור להצטרף למאבק למען עתיד היצירה הישראלית".
עו"ד ערן פרזנטי ממשרד פירון המייצג את זיר"ה: "התיקון לחוק זכות יוצרים בשנת 2020, העניק סמכות לבית המשפט המחוזי להוציא צווים לספקיות האינטרנט לבקשת בעלי הזכויות, לחסום גישה של גולשים לאתרים מפרי זכויות יוצרים. מאז כניסת התיקון לתוקף פעל ארגון זיר"ה בהצלחה להוצאת עשרות צווי חסימה כנגד אתרים מפרים כגון אתר נבדל". 
יש לציין כי למרות הוראת בית המשפט אתר "נבדל" עדיין באוויר, והוא עולה בכתובות שונות אותן הוא מחליף מדי כמה שעות. אחר האתרים הבולטים בהתנגדות לארגון זיר"ה הוא אתר sdarot המאפשר צפייה ישירה לסדרות בישראל ובעולם. בריאיון לאתר ice, התבטאו מייסדי האתר בחריפות נגד הארגון: "זיבה או זיר"ה פועלים בצורה לא חוקית", הם אומרים. האם יצליחו בסופו של דבר לסגור אותם? "הם לא נושפים בעורפינו כי הם לא הגיעו וגם לא יגיעו אלינו, העשייה שלנו מניעה אותנו להמשיך לטובת כלל שכבות האוכלוסייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה