תקשורת ומדיה

משה חוגג התרכך? בן גביר: "תסיר תביעות ההשתקה"

בעלי בית"ר ירושלים איחל לקראת כיפור: "אמרתי דברים שפגעו בחלקכם, סליחה על כך. גמר חתימה טובה וצום מועיל", חבר הכנסת השיב: "כל הכבוד, מודה ועוזב ירוחם, אין כמו שלום בבית!", וגם: הדובר של הקבוצה מסיים את דרכו
כפיר אדר | 
ח"כ איתמר בן גביר ומשה חוגג (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
האם משה חוגג מתרכך למרות המהלך שלו למסור את בית"ר ירושלים לנאמנות לקראת מציאת רוכש חדש במקומו? על פי ההודעה הקצרה שפרסם בטוויטר ערב כניסת יום כיפור, ייתכן מאוד שכן.
חוגג כתב בקצרה לעשרות אלפי עוקביו ברשת החברתית: "אמרתי דברים שפגעו בחלקכם, סליחה על כך. גמר חתימה טובה וצום מועיל", איש שוק ההון גילי פארן השיב לו: "עוד נעשה דברים יפים ביחד. חתימה טובה סליחה אם נפגעת מאיתנו. מעריכים את מה שעשית".
 
אבל את הציוץ המעניין יותר כתב איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית וחבר הכנסת מטעם הציונות הדתית: "כל הכבוד! מודה ועוזב ירוחם. עכשיו רק מקווה שתסיר תביעות ההשתקה נגד האוהדים ומאידך, שהאוהדים שקיללו את משפחתך היקרה יתנצלו. מסכים לגמריי שצריך להוציא הילדים והאשה מחוץ לביקורת ובכל מקרה יישר כוח על ההשקעה בביתר. אין כמו שלום בבית!".

נוסף לחוגג, גם דובר הקבוצה ב-8 השנים האחרונות, אושרי דודאי יוצא לדרך חדשה ועוזב בפוסט מרגש בעמוד הפייסבוק האישי שלו: "זהו, מסכם 8 שנים ועוד קצת בשירות זכות- בבית"ר זה הזמן להודות ולהוקיר, לעזוב את הבית כשהדלתות פתוחות והאהבה מלאה ובעיקר הלב נקי. לא אשכח לעולם את שיחת הטלפון ביום שבת 6.7.2013 עם מאיר ארוש: ״מחר אתה מתחיל לעבוד- אתה תהיה דובר המועדון״, שבוע בלבד לאחר שאלי טביב קיבל את הבעלות, בתקופה לא פשוטה כלל למועדון, קפצתי היישר למים העמוקים".
"האהבה לבית״ר ירושלים, אותה אני נושא מגיל 0 גברה על כל חשש. את הדלת פתח לי כאמור ניר שלום היקר, חבר, מנטור, מורה דרך ואישיות עצומה בפני עצמו. תוך חבלי הלידה התהדקו הקשרים על הבעלים אלי טביב- תגידו ותחשבו מה שתרצו, מדובר באדם שאני חייב לו הרבה- את הבמה לנהל משברים תקשורתיים, להגן על המועדון, לשמור על האינטרס של בית״ר ירושלים, לשמור על המסגרת שתהיה תמיד בטון ייצוק ועוגן לעוסקים המלאכה. אחריות בלתי מתפשרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה