תקשורת ומדיה

כתבי ידיעות אחרונות נגד דואר ישראל: "מקום דפוק"

האם ראוי שכתבים ייצאו בתקיפות נגד השירות של דואר ישראל? כתבי ידיעות אחרונות מצאו פורקן בטוויטר לסבל שעברו ויצאו בתקיפות נגד הדואר והאשמה שעובדי הדואר שונאים את הלקוחות: "חסרי תודעת שירות"
מערכת ice |  6
דואר ישראל (צילום Magma Images)
אילנה קוריאל וגלעד מורג, כתבי ידיעות אחרונות ו-ynet, הוציאו את מחאתם נגד דואר ישראל לפומבי בטוויטר, ויצאו באופן תוקפני נגד השירות בסניפים כמו גם על התנהגות העובדים בדואר בזמן הקורונה.
כתבת אזור דרום ואיכות הסביבה של ידיעות אחרונות ו-ynet, אילנה קוריאל, יצאה בחריפות נגד דואר ישראל וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "למה? למה דואר ישראל מקום כל כך דפוק?", אבל קוריאל לא עצרה שם והמשיכה לתקוף בחריפות: "למה העובדות בדואר ישראל היו מעדיפות להכניס לעין שלהן מחטים לוהטות על פני לעזור ללקוחות שלהן? למה?".
לאחר מכן הבהירה קוריאל כי כוונתה לסניפי דואר ישראל בבאר שבע, תחום הסיקור שלה, והוסיפה: "למה הסניפים בבאר שבע כאלה חסרי תודעת שירות?".
הכתבת הוסיפה בהגזמה תיאורים חריפים נוספים כאשר הגיבה לשאלת אחד הגולשים מדוע בדואר ישראל שונאים את הלקוחות: "זה מעגל שנאה אחד גדול שם. אני מרגישה את זה בחלקיקים שבאוויר", והעלתה כי ישנן הרבה שאלות שצריכות להישאל נגד דברים שקורים בדואר כמו חבילות מחו"ל שנעלמות ואין עליהן מעקב.
מי שהגיב לה, הוא חברה למערכת, כתב המשפט גלעד מורג בידיעות אחרונות ו-ynet, שהוסיף על חוויה שעבר בדואר ישראל בזמן הקורונה: "אצלנו באחד הסניפים בשיא הגלים של הקורונה, עוד לפני שהיה חיסון, היו שתיים שעבדו בלי מסיכות על הפנים ואין אשנב חוסם או משהו כיוצא, חצי עיר באה איתם במגע קרוב והם בסבבה שלהם".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    נכון ויותר גרוע
    emily 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש שנאה יוקדת ללקוחות, אני מניחה שזה קיים בכל מקום (גם ברמת גן עירי). האשנבים מאוכלסים בפקידי/ות קבלה שחוקים וותיקים שאנחנו הלקוחות רק מפריעים להם. למען ההגינות לא רק הם אשמיםמאלא גם ההנהלה הדפוקה. מאז שהדואר הופרט אין מספיק עובדי שרות והקהל אוכל אותה בגלל שהעול נופל על הקיימים.
    סגור
  • 5.
    כי נוני אמר להם
    דודה דואר 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם יודעים שידיעות אחרונות מתחרה בדואר ישראל כי לנוני יש חברת דואר משלו. הם תמיד תוקפים את הדואר
    סגור
  • 4.
    כתבים משועממים
    משועממים 10/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    במקום להביא סקופים מתעסקים בשטויות
    סגור
  • 3.
    צודקים
    גיל 10/2021/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מקום שעבר לכח עברייני הועד וההנהלה .צריך חקירה
    סגור
  • 2.
    הכללה מופרעת , אני מקבל שירות מצויין בדוארב
    דני צור 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בכפר סבא, הסניף בקניון g הוא נפלא. גם השירות בסניף התחייה המרכזי הוא מקצועי ואדיב. מי שמזמין תור מראש מחכה זמן סביר לגמרי. נכון הסניף קצת עמוס...
    סגור
  • 1.
    מחזק אותה
    צודקת במאה אחוז 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הדואר מתנהגים כמו עבד כי ימלוך
    סגור