השוק

קרן פימי רכשה 85% מעשות אשקלון בסכום עתק מאלביט

הקרן רוכשת מאלביט מערכות 85% ממניות עשות אשקלון בתמורה ל- 285 מיליון שקל ולפי שווי חברה של 335 מיליון שקל, ישי דוידי מנכ"ל ומייסד קרן פימי: "ההשקעה בעשות אשקלון מהווה המשך לאסטרטגיה של פימי לרכישת שליטה בחברות בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה
מערכת ice |  2
ישי דוידי (צילום יונתן בלום)
עסקת ענק של קרן פימי, שרכשה רשמית הבוקר (חמישי) מאלביט מערכות 85% ממניות עשות אשקלון בתמורה לסכום עתק של 285 מיליון שקל בסך הכל ולפי שווי חברה של 335 מיליון שקל.
ישי דוידי מנכ"ל ומייסד קרן פימי מסר לאחר השלמת העסקה: "ההשקעה בעשות אשקלון מהווה המשך לאסטרטגיה של פימי לרכישת שליטה בחברות בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה. עשות אשקלון היא חברה בעלת ידע, טכנולוגיה ויכולות ייצור ייחודיות, בתחום התעופתי והצבאי, אשר מוצריה נמכרים בכל העולם עבור חברות וגופים בינלאומיים והינה חלק מחוד החנית של התעשיות הביטחוניות בישראל".
"אנו רואים חשיבות רבה בחיזוק התעשייה הישראלית בכלל והביטחונית בפרט ונמשיך להשקיע ולסייע לחברות לצמוח, להתפתח ולהצטיין בשוק הישראלי והעולמי. בכוונת פימי, ביחד עם הנהלת החברה, בראשות אלי דמרי, ועובדיה המסורים, למצות את פוטנציאל הצמיחה המשמעותי של החברה, להרחיב את הפריסה הגלובלית שלה ולתרום מהידע והניסיון שלנו בהשבחת חברות".
עשות אשקלון הינה מובילה עולמית וטכנולוגית בייצור מערכות הנעה, ממסרות ומכלולים לכלי רכב משוריינים ולתעופה הצבאית והאזרחית. מערכות הייצור והציוד המתקדמים של החברה, נותנות פיתרון ומענה למגוון רחב של צרכי לקוחותיה, עימם נמנים גופים ביטחוניים ותאגידים בינ"ל גדולים. קרן פימי נוסדה בשנת 1996 והיא קרן ההשקעות הפרטית הראשונה והגדולה בישראל עם נכסים מנוהלים של  מעל 6 מיליארד דולר.
אלביט יוצגה בעסקה בידי עוה"ד דודי יעקבי ויעקב אנוך ממשרד מ.פירון ושות'.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שמישהו יסביר לי
    משה 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיצד חברות הספאק למיניהם שרק הוקמו שוות מיליארדי דולרים ללא שום בסיס כלכחי מוכח וחברה וותיקה ומבוססת שמייצרת ומוכרת לכל התעשיות שווה כמאה מיליון דולר. אם לא הבנתם תברחו מכל החברות הללו שעלולות להתרסק לאבק. לדעתי ברובן הן פייק ובוודאי שוות רק מעט משווין בבורסות
    סגור
  • 1.
    הטבות
    סדון דוד 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי מגיע ליכסף
    סגור