תקשורת ומדיה

מו"ל גלובס נגד הארץ: "איך מפרסמים את זה"

יו"ר מרצ, זהבה גלאון, יצאה למתקפה נגד הימין בישראל, אבל היא כנראה לא ציפתה לחטוף גם מהצד השמאלי שבמפה הפוליטית. מו"ל גלובס, אלונה בר און, הגיבה בתקיפות גם נגד אתר הארץ שפרסם את הדברים: "לא מבינה איך מדברים ככה בכלל"
מערכת ice |  3
אלונה בר און (צילום יחצ, ויקיפדיה, מערכת אייס)
מו"ל גלובס, אלונה בר און, מצטרפת למתקפה על יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון, שפרסמה טור היום (שני) נגד הימין בישראל ובו אמרה כי למרכז-שמאל יש להשיב לימין כי " "יא חתיכת בהמה גזענית - איננו פוחדים ממך, ועכשיו לך מפה לפני שנטפל בך כמו שטיפלנו בפשיסטים המקוריים".
לאחר שחטפה אש מהימין בישראל, הפעם חברת הכנסת לשעבר גלאון מקבל ביקורת ממו"ל גלובס, אלונה בר און, שכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "זה לא השמאל שלי". דבריה של גלאון מגיעים לאחר דבריו של יאיא-פינק, מייסד לובי 99, שכתב מוקדם יותר על דבריה של גלאון "זו לא היהדות שלי".
לשאלת אחד הגולשים מדוע בר און הגיבה כך, ענתה: "לא מבינה איך מדברים ככה בכלל ואיך מפרסמים את זה. כל הימין? אשכרה? מצטערת, זה משוגע בעיניי. אני לא מקבלת את השפה הזו על אף מגזר בישראל". דבר שהוביל לבן זוגה, שמעון ריקלין, לסמן לייק בטוויטר.
פינק הוסיף בהמשך לשיחה על דבריה של בר און: "אפשר גם וגם. זה לא השמאל גם שלי", והסביר את דבריו: "להתווכח, לקדם את הערכים שאני מאמין בהם, לא לקלל ולהכליל חצי מהעם".
כזכור, בימין הגיבו בחריפות לטור, ואף כינו אותו טור שנאה והסתה. כתב המשפט של ערוץ 20, אברהם בלוך, תקף: "מאוד מפליא לראות את השנאה המבעבעת של זהבה גלאון נגד הימין, מול האהבה ונופת הצופים שלה לתומכי טרור", והוסיף: "זהבה גלאון יוצאת בהמה אמיתית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לקרוא לריקלין בן זונה. אתר נצחין כמו חוקן (ל"ת)
    תתביישו 10/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    "בן זוגה", שמעון ריקלין ??!!
    איתי ק. 10/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני שמעתי טוב? אם כן, אז כל הכבוד
    סגור
  • 1.
    אלונה בר און כנראה מזמן לא נכנסה לטוקבק של השוקניתון
    צלאח א-דין 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שהפך לפח אשפה אנטישמי מחריד המעמיד בצל אפילו את השטירמר הנאצי. אין זה מקרה שאפילו עיתונאי יהודי-אמריקאי מכובד כמו ג'פרי גולדברג, שהוא איש שמאל מתון, ביטל את המינוי שלו על הסמרטוט הזה וסיפר שנאו-נאצים שולחים לו מיילים עם הפנייה למאמרים בשטירמר של שוקן כדי להדגיש את אופייה המרושע והנפשע של מדינת היהודים. IT TAKES ONE TO KNOW ONE.
    סגור