תקשורת ומדיה

מתקפה מימין על זהבה גלאון: "בהמה אמיתית, שנאה מבעבעת"

חברת הכנסת לשעבר, זהבה גלאון, יצאה למתקפה יזומה נגד הימין בטור שכונה ברשת כ"טור שנאה" או "הסתה", וחטפה אש צפויה מהימין. גרינצייג: "ניבולי פה ושיח אלים"
מערכת ice |  8
זהבה גלאון (צילום טוויטר/זהבה גלאון)
יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון, יצאה היום במתקפה נגד הימין בטור האתר "הארץ", כאשר לא היססה להשתמש בביטויים קשיים להעברת תפיסת עולמה כאשר כתבה במאמרה כי אל לו למרכז-שמאל בישראל לנטות ימינה ולרצות את הצד הימני של המפה הפוליטית.
"התשובה לימין פשוטה", כתבה חברת הכנסת לשעבר, "תקשיב, יא חתיכת בהמה גזענית, הומופובית, שונאת זרים, שונאת נשים, שחותרת לגרור אותנו למשטר טליבאני - איננו פוחדים ממך. יש לנו עקרונות: שוויון, אהבת האדם, חירות, אחווה. ועכשיו לך מפה, לפני שנטפל בך כמו שטיפלנו בפשיסטים המקוריים".
בעקבות דבריה, החלה הרשת לסעור. כתב המשפט אבישי גרינצייג הגיב: "יו"ר מרצ לשעבר זהבה גלאון היום בעיתון הארץ עם אידאולוגיה של קללות, ניבולי פה ושיח אלים", ויותם זמרי הוסיף: "זהבה גלאון, נשיאת מכון "זולת הבהמות האלה כושילרבאק שלהם".
יועץ התקשורת מאיר ליוש הגיב: "מה שמדהים הוא שאנשים כמו זהבה גלאון לא מבינים בכלל מה הבעייה במה שהם אומרים או כותבים. בלילה עצומה של שטנה ושנאה מצופה בשוקולד".
מי שהגיב עוד בחריפות היה כתב המשפט של ערוץ 20, אברהם בלוך: "זהבה גלאון יוצאת בהמה אמיתית", והוסיף: "מאוד מפליא לראות את השנאה המבעבעת של זהבה גלאון נגד הימין, מול האהבה ונופת הצופים שלה לתומכי טרור".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    תשובה לזהבה גלא(ע)ון
    הנמר 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תמיד ידעתי שאת מנוולת שונאת ישראל וגם שונאת את בני עמך! בשביל מה בכלל עלית לארץ, יה חתיכת בהמה מיפלצתית ?! בשביל לערער על עצם קיומינו בארץ הזאת, או בשביל להגן דווקא על שונאינו, הרוצחים הניתעבים עלי אדמות, שבדם קר רוצחים בנו כבר למעלה ממאה שנים ! למה עד היום לא השכלת להבין, שאין לנו ארץ אחרת ללכת אליה ולהיתיישב בה ?! ולעומת זאת לערבים יש למעלה מעשרים מדינות שאליהן הם יכולים ללכת ! אם לא נוח לך, תחזרי לאותו מקום שכוח אל, שמשם באת, מאותה ארץ של פורעים ותטיפי להם מוס, לא לנו ! אם עד עכשיו לא הבנת, אז אנחנו נלחמים על עצם קיומינו בארץ הזאת כבר שנים רבות ושכינינו לא מפסיקים לרגע קט את הרצון לחסל אותנו את מדינתינו ! לא עיניין אותך מעולם לדעת מה היה קורה אם המצב היה הפוך והערבים היו עם כובש ואנחנו היינו תלויים בחסדיהם ?!!! טיפשה חסרת שכל, כדאי לך מאוד ללמוד מה עברו יהודי ארצות ערב במדינותיהם עד שעלו לארץ ולכי תלמדי מחדש איזו שואה עברה על עמינו לא לפני הרבה שנים, שואה שלא רק שלא למדת ממנה דבר, אלא גם מהר מאוד שכחת אותה והיום את מגינה דווקא על שונאינו ! מהרסים ומחריבים כמוך אין אנו צריכים כאן !
    סגור
  • 7.
    נותנת לפופוליזם לזלוג אליה
    אחד 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתור איש שמאל אידאולוגי מבחינה כלכלית-חברתית אני חושב שזהבה הגזימה בדבריה,הבנתי את הכוונה שלה אבל היא לקחה את זה לכיוון אחר לצערי הרב,ועוד יותר לצערי נתנה הוכחה שהפופוליזם בארץ הוא לא חד צדדי או חד כיווני,ופופוליסטים מכול הסוגים,ימין ושמאל,הם אנשים שמסוכנים ליציבות החברה
    סגור
  • 6.
    היא מזה לא מחוברת
    ל 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא אומרת שהימין טליבן למה שלא תלך לטרוריסטים שהיא אוהבת כלכך ותראה מזה פשיסטים טליבנים אמיתיים, פוליטקאית לא מחוברת שעבר זמנה לפני שנים.
    סגור
  • 5.
    בטח יש לה 3 אזרחויות, שיש צרות אלא הראשונים לעזוב את המ
    בנגלי 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אלופים בלדבר תאמצי ילד מוסלמי ותכנכי אותו כמוסלמי אחרי זה נאמין לך
    סגור
  • 4.
    הגלעונה היא ה'שמפניה' של אירגוני הטרור הערבו-איסלאמיים
    צלאח א-דין 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בתוך ישראל. זה שהיא מנבלת את הלוע שלה כמו זו*ת רחוב משורמטת שייך לרפרטואר הסמאל-פאשיסטי הקלאסי. היא יכלה להיות עוזרת מופרעת של אנדריי וישינסקי במולדתה הסובייטית בימי שמש העמים האהוב שלה, כשמתנגדי המשטר הוצגו כ'כלבים מטורפים נגועים בכלבת', או גם בורג במכונת התעמולה הנאצית של גבלס, שהיה תלמיד נאמן של מוריו הקומוניסטים ברוסיה.
    סגור
  • 3.
    לשמאל מותר הכל (ל"ת)
    אריק 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 2.
    זהבה גלאון
    נוי 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זהבה גלאון את באמת בהמה והמיץ של הזבל איך בעלך וילדיך סובלים אותך?את מתוסכלת שאין לך מה לעשות וחושבת שעם פה מסריח וזקן כמו שלך תצליחי חחחחח הצחקת אותנו חלאה אפסית זקנה וצקצקנית. כולם צוחקים עליך בואשית
    סגור
  • 1.
    אל דאגה,הזכיינים לא יעשו כותרות מההסתה שלה.לה מותר.שמאל (ל"ת)
    לשמאל מותר הכל 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור