תקשורת ומדיה

זהבה גלאון: "התשובה לימין פשוטה - לך, לפני שנטפל בך"

יו"ר מרצ לשעבר בביקורת על המרכז-שמאל הפוליטי שמנסה לרצות את הימין במקום לענות לו בצורה ברורה: "יא חתיכת בהמה גזענית - איננו פוחדים ממך, ועכשיו לך מפה לפני שנטפל בך כמו שטיפלנו בפשיסטים המקוריים"
מערכת ice |  8
זהבה גלאון (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
חברת הכנסת לשעבר, זהבה גלאון, בטור נוקב הבוקר (שני) ובביקורת למרכז הפוליטי בישראל, שלדבריה מנסה לרצות את הימין ובכך חותר תחת עצמו: "הראה חולשה מול הזאבים של הימין הקיצוני. והם מריחים מיד את הדם", אמרה גלאון על חבר הכנסת רם בן ברק שהשעה את העוזרת הערבייה שלו לאחר ההאשמות כי הצטלמה עם אנשי דת תומכי טרור.
כך, לדברי גלאון בטור שכתבה באתר "הארץ", אי אפשר לרצות את הימין הקיצוני וזה מה שאנשי המרכז-שמאל בישראל לא מבינים: "כל ניסיון לרצות - ייענה במהלומה נוספת", קבעה יו"ר מרצ לשעבר.
מכאן המשיכה גלאון לסיקור יותר נרחב של הימין בישראל: הוא איננו שמרני - אלא מהפכני ומטרתו להפיל את הדמוקרטיה בישראל ולהקים תחתיה מדינה ליהודים בלבד: "מבחינתם המרכז והשמאל אינם יריבים, כי אם אויבים. הם ינצלו כל ביטוי של חולשה כדי להתקיף עוד", כתבה חברת הכנסת והוסיפה כי המגמה האחרונה לנטייה ימינה בפוליטיקה הישראלית מקושרת לאותו צורך של אנשי המרכז "לרקד" מול "הפריץ הימני" כלשונה: "כשהם חוברים אליו למסע שטנה נגד ארגוני זכויות האדם, הם אינם מבינים שהם מכשירים את הימין המהפכני, ויתר על כן - הם חותרים תחת עצמם".
אז מה התשובה לאותו ימין לפי גלאון? איננו פוחדים ממך, לך מפה: "התשובה לימין פשוטה: תקשיב, יא חתיכת בהמה גזענית, הומופובית, שונאת זרים, שונאת נשים, שחותרת לגרור אותנו למשטר טליבאני - איננו פוחדים ממך. יש לנו עקרונות: שוויון, אהבת האדם, חירות, אחווה. ועכשיו לך מפה, לפני שנטפל בך כמו שטיפלנו בפשיסטים המקוריים".
אז למה אנשי המרכז-שמאל לא עושים זאת? כי לכך צריך אומץ לב ועמוד שדרה, ולרבים בעמדות הפוליטיות האלה אין את אותו אומץ לב ועמוד שדרה. גלאון חותמת כי היא מקווה שהם ילמדו לפתח אחד כזה: "מותר לקוות", חתמה.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    צריך להגיד את האמת
    יעקב 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גברת גלאון היא בהמה גסה עם פה ג'ורה שהיא פשוט בצבע ובצד הנכון של המפה הפוליטית. אפשר רק לדמיין אם אסנת מארק, מירי רגב או גלית דיסטל היו מדברות כך.
    סגור
  • 7.
    סמרטוטים כאלה
    פני השמאל כפני הכלב 10/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זהבה היא הזקנה במזדרון עוד שנה שנתיים. היא קנתה דירה מול בית קברות משם באה עליה רוח השינאה וצחנת המוות. היא ונסראללה אותו דבר היא והגרמנים אותו עם. נוחי על ציוצייך בשלום גברת מוות לא תחסרי בלכתך
    סגור
  • 6.
    ואחר כך הם מספרים לנו שביבי הוא זה שמפלג
    מור 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מתי היי פעם שמעתם את ביבי מתבטא כך????
    סגור
  • 5.
    זהבה הפשיסטית
    אהרן דרעי 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    גם בך כלבה הימין ידע לטפל הוכחנו שאנו מטפלים באוייבי העם והמולדת מהשמאל הפוסט יהודי האנטישמי יותר טוב ממכם,כלבה דומה לנאצית
    סגור
  • 4.
    יש לאישה הזו כל כך מעט לגיטימציה בקרב הציבור,
    בן 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שזה לפעמים גורם לי לשאול את עצמי למה למישהו אכפת ממה שיש לה לומר.
    סגור
  • 3.
    לא רואה את הדבשת
    גמל 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    10 0
    זה מצחיק... כי זו תשובה ממש מתאימה שהיה צריך לתת לאותם גופים פלסטיניים שזהבה כל כך אוהבת להיפגש ולנסות להביא להידברות איתם. "תקשיב, יא חתיכת בהמה גזענית, הומופובית, שונאת זרים, שונאת נשים, שחותרת לגרור אותנו למשטר טליבאני - איננו פוחדים ממך. יש לנו עקרונות: שוויון, אהבת האדם, חירות, אחווה. ועכשיו לך מפה, לפני שנטפל בך כמו שטיפלנו בפשיסטים המקוריים". גם החלק הזה : "אי אפשר לרצות את החמאס הקיצוני וזה מה שזהבה לא מבינה... כל ניסיון לרצות - ייענה במהלומה נוספת (כל הויתורים והמערכות שבאו בעקבותיהם מעידים על זה...) זה לא שאני חובב גדול של חברי הכנסת הנוכחיים שהיא מרגישה חופשי לגנות , אבל נשגב מבינתי איך את מצפה לעשות הסכם שלום עם יישות עוינת כשאת לא מצליחה להידבר עם אנשים שיושבים איתך באותו בית
    סגור
  • 2.
    נטפל בכם..מכלילה, גזענית ומטורללת על כל הראש (ל"ת)
    שי 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור
  • 1.
    יש לה פה מפיק מרגליות
    יוסיפון 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    14 0
    כאילו אכלה דג מסריח ועד לפה הסרחון נודף
    סגור