טלוויזיה

לוסי איוב עוזבת את התאגיד? זה הג'וב החדש שלה

אחרי שקיבלה לידיה את הנחיית שעשועון הטריוויה "המרדף" בכאן 11, במקום עידו רוזנבלום, תפנית נוספת בעלילה של לוסי איוב שתתחיל להנחות בקרוב עוד תוכנית פריים טיים, אבל לא בתאגיד
שירה יום טוב |  2
לוסי איוב (צילום צילום מסך כאן 11)
מגישת תאגיד השידור הישראלי כאן,  לוסי איוב, שמזוהה עם התאגיד מיום הקמתו צפויה לעזוב אחרי כמעט שש שנים ששימשה בתפקידי הנחיה והגשה שונים ובין היתר אף הנחתה את האירוויזיון שהתארח בישראל. איוב עוברת לזכיינית קשת שרשמה לעצמה מספר גיוסי טאלנטים בשבועות האחרונים.
הפרויקט האחרון של איוב לתאגיד הוא הנחיית "המרדף", תוכנית דגל שהנחה אותה עד כה עידו רוזנבלום ובעונה הבאה שתשודר תונחה לראשונה על ידי איוב שכאמור מזוהה כמנחה של התאגיד. סיבת ההחלפה של רוזנבלום היתה בשל המיתוג שלו כמשויך לקשת, מה שהופך את המעבר של איוב מהתאגיד לקשת לעוד יותר מעניין, במיוחד לאור העובדה שתוכנית המרדף בהנחייתה תשודר, ככל הנראה בזמן שאיוב כבר תחל את עבודתה החדשה בקשת.
מדובר בליהוק מפתיע, שכן הדיווחים בחודשים אחרונים על תפקיד ההנחייה של פורמט רוקדים עם כוכבים שחוזרת לקשת, היו לצמד המנחים אסי עזר רותם סלע שמנחים את תוכניות הריאליטי של הזכיינית בתוכניות הדגל נינג'ה ישראל והכוכב הבא, אולם כעת קשת יוצאת בהודעה רשמית ששוללת את האפשרות הזאת. 
רוקדים עם כוכבים מתחילה בימים אלו את הליהוק שלה לקראת חידוש העונה בקשת 12, אחרי ששודרה בפעם האחרונה לפני עשור, בשנת 2012, אז באמצעות הזכיינית רשת. כעת העונה מחדשת את שידוריה בקשת, וצפויה לעלות במהלך 2022 לעונה הראשונה שלה בקשת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המחבלת מעניינת את הביצים (ל"ת)
    0מאלנים בוגדים 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    המרדף אחרי הקשת (ל"ת)
    טל אנט 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור