טלוויזיה

עידו רוזנבלום בג'וב חדש: באיזה ערוץ ינחה תוכנית חדשה?

עידו רוזנבלום נשאר מחוץ לתוכנית "המרדף", אבל מהר מאוד מצא איך למלא את המשבצת בלו"ז ויתחיל להנחות תוכנית חדשה בערוץ שינחה בו לראשונה
מערכת ice |  3
עידו רוזנבלום (צילום גבריאל בהרליה)
עידו רוזנבלום לא עוצר, ואחרי שכבש את מסכי הטלוויזיה בקשת 12 והתאגיד, המנחה בג'וב חדש והפעם: בערוץ הספורט.
כזכור, רוזנבלום לא התחיל את צילומי העונה החדשה של שעשועון "המרדף" בכאן 11, ולוסי איוב תחליף אותו במשבצת המנחה לצד הצ'ייסרים. הפרידה של התאגיד מרוזנבלום הגיעה ככל הנראה לאור היותו דמות טלוויזיונית שמוכרת יותר ביחס לקשת 12, לאור העובדה שהוא מנחה בערוץ המסחרי תוכניות רבות וביניהן בית ספר למוזיקה, חתונה ממבט ראשון והזמר במסכה שעתידה לעלות בעונה חדשה בקרוב.
כעת מסתבר שרוזנבלום עבר הלאה ויתחיל להנחות תוכנית חדשה בתחום שונה לחלוטין ממה שעשה עד כה בטלוויזיה: תחום הגיימינג. מדובר בתוכנית חדשה שתשודר בערוץ הספורט, שם בטח לא תהיה בעיה עם זהותו כמגיש של קשת, אחרי עסקת הרכישה של קשת ו-RGE שדווחה לפני כחודש.
ההצטרפות של רוזנבלום לערוץ הספורט מדווחת רגע אחרי ששחקן העבר של נבחרת דודו אוואט קיבל משבצת בערוץ, כשמונה לפרשן הערוץ באולפן ליגת האלופות וגרר ביקורות רבות על הבחירה בו, כשמי שיצא להגנתו זה עקיבא נוביק שכתב בטורו בהארץ: " "צר לי, אבל לא מדובר פה בגזענות או בעלבונות, אלא בניסיון לסתום את הפה של אוואט. גם אם היו מענישים פה על הומור גרוע, אוואט לא מתקרב בכלל לקו האדום. האם הוא ראוי לפאנל נעים הליכות, רגוע ומכובד כפרשני ערוץ הספורט? חד־משמעית כן. חברה שממשטרת ככה את תרבות הדיון שלה, שבוחנת פרשני ספורט כמו מועמדים לכנסת בוועדת הבחירות, היא חברה אנמית, משעממת וחסרת חן, ממש כמו תבשיל אשכנזי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הרבה דיבורים פחת
    רון 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדורגל....ערוץ הקשקשנים......
    סגור
  • 2.
    המרדף (ל"ת)
    ירוח עוגן 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צייסרים (ל"ת)
    ירון עוגן המרדף 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור