תקשורת ומדיה

נוביק תוקף: "ניסיון לסתום את הפה של דודו אוואט"

העיתונאי תקף בטור ל'הארץ': "לא מדובר פה בגזענות או בעלבונות, גם אם היו מענישים פה על הומור גרוע, אוואט לא מתקרב בכלל לקו האדום, האם הוא ראוי לפאנל נעים הליכות, רגוע ומכובד כפרשני ערוץ הספורט? חד־משמעית כן" והוסיף בטוויטר: "אין דבר יותר אשכנזי מהמישטור הזה של הומור טוויטר"
כפיר אדר |  9
עקיבא נוביק (צילום תאגיד השידור)
הקונטרה לטענות נגד דודו אוואט? אחרי הבכורה של שוער נבחרת ישראל לשעבר כחבר פאנל באולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט, עקיבא נוביק כתב טור בנושא בעיתון 'הארץ' בו ביקש להבהיר כי הסערה שקמה בעקבות צירופו הוציאה שוב את השד העדתי מהבקבוק.
בסיומו של הטור הוא כתב: "צר לי, אבל לא מדובר פה בגזענות או בעלבונות, אלא בניסיון לסתום את הפה של אוואט. גם אם היו מענישים פה על הומור גרוע, אוואט לא מתקרב בכלל לקו האדום. האם הוא ראוי לפאנל נעים הליכות, רגוע ומכובד כפרשני ערוץ הספורט? חד־משמעית כן. חברה שממשטרת ככה את תרבות הדיון שלה, שבוחנת פרשני ספורט כמו מועמדים לכנסת בוועדת הבחירות, היא חברה אנמית, משעממת וחסרת חן, ממש כמו תבשיל אשכנזי".
נוביק הסביר לאחר מכן בטוויטר: "גם אם יש בישראל גזענות נגד אשכנזים, אין לה הרבה קשר לנסיונות לסתום לדודו אוואט את הפה. הוא בהחלט ראוי לפאנל ממלכתי ונעים הליכות כפרשני ערוץ הספורט, ואין דבר יותר אשכנזי מהמישטור הזה של הומור טוויטר".
 
"בהרבה מקומות ומצבים בישראל שונאים אשכנזים, בזים להם, לועגים לצבע עורם, למזונם התפל וליכולותיהם הרגשיות הדלות. אבל האם זאת באמת גזענות במובן שבו נהוג לדבר על גזענות ועל פגיעתה? האם אשכנזי שחווה גזענות הוא כאחיו המזרחי שחווה אותה?".
"כמה אשכנזים שחוו שנאה, חששו שילדיהם יופלו לרעה בגלל צבע עורם כשיגדלו? כמה התביישו בגינונים של ההורים שלהם, ולא רצו שחבר מזרחי יבוא לבקר אותם? כמה ישראלים שינו את שמם מברנשטיין לבוזגלו כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלהם? למה יש בישראל תנועת השתכנזות אדירה, ואין כמעט תנועת התמזרחות?".
"עברתי על הטוויטר של דודו אוואט כמה שבועות אחורה. מתגנב ללבי חשד קל שאם הוא היה מסתפק רק בבדיחות על אשכנזים וקיבוצניקים, ולא היה מביע תמיכה נלהבת בנתניהו והתנגדות חריפה לממשלה, לא היה שום עיסוק בו ובהגיגיו".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מי זה נוביק
    שלום מני 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה נוביק ?
    סגור
  • 8.
    אוואט הגיע מנצרת עילית שמושתת על שנאת אשכנזים כבר 40 שנ
    אביקו 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה הוא גדל ?תשאלו כל ילד בנצרת מי אוהב אשכנזים !!!רחוב יודפת היה אחד המיודעים בשנאתם
    סגור
  • 7.
    יא בכייו יאאלה,הוא גזען מסריח וזה מה יש (ל"ת)
    .. 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    דוגו אוואט ערס מזרחי (ל"ת)
    שקד 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    נוביק,הנח לאשכנזים, יש להאשים את האבולוציה. (ל"ת)
    דרווין 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ערוץ הספורט פוליט שמאלי שונא ימנים
    מאיר 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לעסוק בספורט עוסקים בפוליטיקה מה לעשות אפשר להבין אותם כי בספורט הם לא מבינים
    סגור
  • 3.
    עיתונאי ראוי, כל מילה מדויקת (ל"ת)
    אני 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אתה לא מתבייש
    אדם 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי שמך לתת ציונים? דודו אוואט ''הצטיין' בלחלק מחמאות לאשכנזים אולי לפני שאתה מבייץ תקרא את הפוסטים שלו בפייסבוק. בכלל למי שפוטר מערוץ 13 והגיע לתאגיד במסגרת חבר מביא חבר ללא מכרז כמקובל בגוף ציבורי אז חוץ מלשתוק אין לך מנדט על האמירות מפוקפקות כשלך
    סגור
  • 1.
    מצטער לבשר
    חחח 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל אכן יש תופעת התמזרחות כבר מעל עשור. אני מסכים עם כך שהייתה תופעת אשתכנזות אבל ההיפוך קרה כבר לפני יותר מעשור ולראיה התרבות בארץ ושיריה שכל ילד לצערי שומע מוזיקה מזרחית וכל השאר ״פריקים״
    סגור