תקשורת ומדיה

השרה שקד נגד התבטאות השר בר-לב: "התבלבלת"

שר הבט"פ עמר בר-לב נפגש היום עם תת מזכירת המדינה האמריקאית וציין בין היתר, שהם דנו ב"אלימות המתנחלים". השרה שקד התומכת בהתיישבות ענתה לו בתגובה שהמתיישבים הם מלח הארץ ומי שמגבה את האלימות היא הרשות הפלסטינית
מערכת ice |  1
איילת שקד (צילום פלאש 90/ אוליבר פיטוסי)
היום (יום שני), נפגש השר לביטחון הפנים עמר בר-לב עם תת מזכירת המדינה האמריקאית, ויקטוריה נולנד. השר צייץ בטוויטר על מפגש זה וציין כי "תת מזכירת המדינה התעניינה, בין היתר, באלימות מתנחלים וכיצד ניתן להפחית את המתח באזור ולחזק את הרשות הפלסטינית."
עוד הוסיף השר ממפלגת העבודה: "אמרתי לה שהגדלת אישורי העבודה לפלסטינים בישראל, הן מאיו"ש והן מעזה, שאנחנו כבר מבצעים, הוא מפתח להפחתת המתח בדיוק כמו מימוש התוכנית להקמת אזור תעשיה משותף בפאתי עזה ועוד. סיוע אמריקאי לפרויקטים כאלו יכול לסייע רבות."
 
שרת הפנים איילת שקד מימינה שתומכת בהתיישבות ביו"ש, מיהרה להגיב לו את דעתה על דבריו: "התבלבלת" כתבה לו השרה בלי לחשוב פעמיים, "המתיישבים הם מלח הארץ, ממשיכי החלוצים מהעמק ומההר. האלימות ממנה יש להזדעזע היא עשרות מקרי זריקות אבנים ובקתבים על יהודים שקורים מדי יום - רק בגלל שהם יהודים". והוסיפה ש-"כל זה בעידוד ובתמיכת הרשפ. ממליצה לך לדבר על האלימות הזו עם גב' נולנד."
 
כידוע, למרות מריבות הטוויטר הרבות של איילת שקד, חלקן עם חברי הממשלה, היא עדיין יושבת איתם בממשלה. מי שלא נשאר חייב לעניין הוא יו"ר ה"ציונות הדתית" בצלאל סמוטריץ', שהגיב לשרה שקד: "את התבלבלת", הוא השיב לה באותו מטבע בו השתמשה, "הפכת במו ידייך את המנוול הזה משוליים סהרוריים של השמאל לשר בכיר." אמר בהתייחסו לשר בר-לב "את אשמה בדיבורים ובעיקר במעשים המסוכנים שלו ואל תנסי לנקות את המצפון בציוצים מביכים וכאבי בטן מלאכותיים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בר לב כבר מזמן מר לב (ל"ת)
    בן 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור