תקשורת ומדיה

יונה לייבזון נדבקה בקורונה, מה הנזק שנגרם לה בינתיים?

העיתונאית של חדשות 12 שיתפה שהיא בבידוד בביתה בארצות הברית וכתבה לעוקביה: "כמעט שנתיים שומעים על תסמין איבוד חוש הריח, ועדיין כשזה קורה לך זה אחד הדברים המוזרים שיש, גם חוש הטעם הלך"
מערכת ice |  1
יונה לייבזון (צילום צילום מסך טוויטר)
מכת ההדבקות בנגיף אומיקרון של הקורונה לא פוסח על אנשי התקשורת ומלבד רפי רשף, גם העיתונאית יונה לייבזון כתבת חדשות 12 בארצות הברית נדבקה בנגיף ונאלצת לשהות בבידוד.
לייבזון החלה לכתוב 'יומן בידוד' ועדכנה את 80 אלף עוקביה ברשת החברתית: "כמעט שנתיים שומעים על תסמין איבוד חוש הריח, ועדיין כשזה קורה לך זה אחד הדברים המוזרים שיש, גם חוש הטעם הלך".
 
לייבזון שוהה בינתיים בביתה ולא רשאית לצאת מתחומיו, כך שהיא לא תוכל להעביר את הדיווחים שלה מהשטח, אך היא עדכנה: "אבל למזלי מחוסנת שלוש פעמים אז זה באמת ממש קליל מבחינת התסמינים".
כאמור, היא מצטרפת לרפי רשף העיתונאי הוותיק שכמו גם זוגתו הזמרת נורית גלרון נדבקו בנגיף וייאלצו להישאר בביתם בתקופה הקרובה, כך שבלי קשר לבידודים של העובדים ששהו בסמוך אליו בחדשות 12 בתקופה האחרונה, יצטרכו למצוא לו מחליף לתכניתו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לייבזון
    קלייר 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יונה לייבזון, רציתי ראשית לאחל לך החלמה מהירה. ושנית, את כזאת מקסימה. כל כך נעים להקשיב ולצפות בכתבות שלך.את מקצועית רהוטה ו...יפהיפיה. אל תידאגי הכל יעבור ותחזרי אלינו מהר. בהצלחה
    סגור