תקשורת ומדיה

יעקב אחימאיר: "עם כל המכות, הישראלים חזקים ואיתנים"

לאחר האסון הנורא בצה"ל שפורסם הבוקר, העיתונאי הוותיק כתב ציוץ חיזוק לציבור הישראלי, שחטף לאחרונה מספר מכות קשות: "עם חזק, איתן. אלה המכות שניחתו עלינו בימים אלה, והישראלים לא יוצאים מדעתם."
מערכת ice | 
יעקב אחימאיר (צילום הדס פרוש פלאש 90)
היום (חמישי) בבוקר הותר לפרסום האסון הקשה שהתחרש בבקעת הירדן אתמול בו שני קציני צה"ל, מפקדי פלוגות ביחידת אגוז, נהרגו מירי כוחותינו עקב טעות בזיהוי בסיומו של תרגיל.
העיתונאי והפרשן הוותיק יעקב אחימאיר, שחי בארץ מיום הולדתו עוד לפני הקמת המדינה, כתב ציוץ בטוויטר שלו בו עודד את החוסן של הציבור הישראלי: "בוקר טוב[?]. העם היושב בציון הוא עם חזק, איתן. אלה המכות שניחתו עלינו בימים אלה, והישראלים לא יוצאים מדעתם." 
אחימאיר פרט את הצרות שהתרגשו על עם ישראל לאחרונה: "הריגה בשוגג של שני קצינים אמש, מותם בתאונה של שני טייסים לפני שבוע, החמרה בקורונה, אלימות בנגב, ריטוריקה גסה בכנסת, מותו של יורם טהר-לב, רשת ריגול אירנית בישראל, מספיק, לא?"
 
דובר צה"ל התראיין הבוקר בטלוויזיה וברדיו ואמר "לילה קשה כואב ומצער. בסיומו של אימון של אחת היחידות המיוחדות, בשטחי האש של נבי מוסא במזרח מדבר יהודה, שני מפקדים מהכוח יצאו לסיור, ביצעו נוהל מעצר חשוד וירו באוויר. לוחם מהיחידה מזהה את הפעילות כפח"ע. כתוצאה מהירי נהרגו שני מפקדים"
רוה"מ נפתלי בנט כתב: "זהו בוקר עצוב מאד. אני מבקש למסור תנחומים מעומק הלב למשפחותיהם של שני הקצינים אשר נהרגו הלילה בתאונה טראגית. שני המפקדים הקדישו את שנותיהם הטובות ביותר לביטחון ישראל ולהגנה על המולדת. עם ישראל כולו אבל על לכתם. צה"ל מתחקר את האירוע הקשה והלקחים הנדרשים יופקו."
 
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו כתב: "יחד עם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחות הקצינים שנהרגו הלילה בתקרית הירי הקשה בבקעה. אסון כבד. רס"ן אופק אהרון ז״ל ורס"ן איתמר אלחרר ז״ל. מטובי בנינו. איזה אסון כבד. חיבוק חם למשפחות בשעתן הקשה מכל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה