תקשורת ומדיה

רינה מצליח עשתה פאדיחה בשידור? זה הכינוי שהצמידה למנדלבליט

מגישת חדשות 12 רינה מצליח שהגישה הערב כהרגלה את פגוש את העיתונות, פתחה את הגשת התוכנית בטעות מביכה כשהזכירה את שמו של אביחי מנדלבליט והצמידה לו כינוי מעניין ברוח התקופה
מערכת ice |  3
רינה מצליח (צילום מסך קשת 12)
רינה מצליח נתפסה ברגע מביך במיוחד בשידור, כשבזמן שידור התקצירים בפתח התוכנית שלה, "פגוש את העיתונות", תקצרה את האייטם הצפוי על הביקורות שמופנות כלפי היועץ המשפטי לממשלה היוצא אביחי מנדלבליט.
מצליח הציגה את תקציר האייטם כשהיא מעוותת בטעות מעניינת את תוארו של היועמ"ש, "הביקורת על היועץ המשפחתי אביחי מנדלבליט שפורש השבוע באה משמאל אבל גם מימין מתומכי נתניהו אבל גם ממתנגדיו, מה זה אומר עליו ועל כהונתו והאם הסדרי הטיעון האחרונים שחתם מעכירים את כל השנים שבהן כיהן כיועץ המשפטי לממשלה?".
מובן שמדובר בעיוות תואר משפיל למנדלבליט, לפני שדיברנו על הקונוטציה שאולי הובילה את הבלבול של מצליח. ברשת חוגגים על העניין והקטע החתוך שהפך ויראלי מופיע לצד טענות של גולשים, שבטעות של מצליח היא למעשה חשפה מה היא באמת חושפת על מנדלבליט.
 
היועמ"ש היוצא יסיים את תפקידו השבוע ובשבועות האחרונים נראה שהוא מנסה לסגור קצוות. כך, פרשת עסקת הטיעון של נתניהו שקידם בשבועות האחרונים במטרה לשים את העניין מאחור, העלתה חרס נכון לעכשיו, אבל קשה להתעלם מצירוף המקרים בפליטת הפה של רינה מצליח.
מצליח תקנה את את טעותה כעיבור מספר דקות וציינה תוך שהיא מדגישה את התואר הנכון, "בהמשך נהיה עם סיכום הכהונה הסוערת של היועץ המשפטי לממשלה ואם אמרתי משהו אחר זה היה לגמרי בטעות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רינה בדכ מתבלבלת במילים אז התבלבלה שוב
    ובכן... 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מפתיע
    סגור
  • 2.
    כל המדינה קוראת לו היועץ המשפחתי (ל"ת)
    זה בסדר 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אשה גסת רוח ויהירה. לא נעימה על המסך ובתוכנית. (ל"ת)
    אביב 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור