תקשורת ומדיה

סכסוך פנימי בידיעות: "כלכליסט מידרו אותנו לגמרי מפרשת NSO"

דרמה בידיעות אחרונות: האם גורמים בכלכליסט נקמו בבכירים בידיעות בכך שמידרו אותם מהחשיפות בפרשת האזנות המשטרה?
מערכת ice |  1
ידיעות אחרונות, כלכליסט
בכירים בעיתון ידיעות אחרונות מתלוננים היום שהם מודרו מפרשת האזנות המשטרה שפרסם כלכליסט, ששייך לקבוצת 'ידיעות אחרונות'.
ע"פ הפרסום היום של עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים, בכירים בעיתון הלינו: "בכלכליסט מידרו אותנו לחלוטין מהסיפור מתוך אגו ונקמנות. מדמיין מצב בו דה מרקר היו עם חשיפה כזאת ובהארץ לא הייתה אפילו הפניה."
כזכור, שלשום נחשפו בעיתון כלכליסט לא פחות מ-26 שמות של אנשי עסקים ובכירים במשרות ציבוריות וביניהם ראשי ערים ומנכ"לי משרד האוצר והמשפטים. העיתונאי עמית סגל פרסם אתמול שע"פ המידע שניתן לרה"מ בנט, פריצה נעשתה רק ל-3 שמות מתוך ה-26, כאשר גם הפריצות הללו נעשו בצו בית משפט.
 
כעת ממתינים להקמת ועדת חקירה, שבנט הכריז שתכלול נציגים של השב"כ והמוסד. כתב המשפט של גלובס סיכם את ההתנגשות של תחקיר כלכליסט עם מסקנות הבדיקה של בנט: "תומר גנון וכל מערכת אכיפת החוק ראש בראש, אול אין. פוליצר או פטל הזהב גנון עיתונאי רציני ויסודי, אך טרם הציג מסמך שמאשש את הטענות החמורות והמפורטות מאוד. נמתין בסבלנות לתוצאות האמת."
תוצאות הוועדה שתקום עלולות להשפיע גם על משפט נתניהו, אם יתברר שהמשטרה אספה עדויות באופן לא קביל. בין האנשים שפורסמו שהאזינו להם דרך תכנות פגסוס היו: אבירם אלעד מי שהיה עורך וואלה לשעבר, אילן ישועה מנכ"ל וואלה לשעבר, סטלה הנדלר מנכ"לית בזק לשעבר, אבי ברגר מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, דודו מזרחי מנכ"ל בזק, איריס אלוביץ' ושלמה פילבר. וגם בנו של נתניהו, אבנר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החלה בחישה-הפרד ומשול או בקשת מידור מ"גרון עמוק" (ל"ת)
    איתן 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור