מינויים

ידיעות אחרונות הכריעו: מיהו עורך '7 ימים' החדש?

מינוי חשוב בידיעות אחרונות: יואב ריבק, לשעבר ראש מחלקת החדשות של 'מעריב', הוא העורך החדש של מוסף '7 ימים' של ידיעות אחרונות
מערכת ice |  3
יואב ריבק במהלך הפגנות העובדים ב'מעריב' ב-2012 (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
יואב ריבק מונה היום (ראשון) לעורך מוסף '7 ימים' של ידיעות אחרונות. ריבק החל את דרכו בעיתון עוד טרם התגייס לצה"ל. מיד עם תום שירותו הצבאי הצטרף לצוות הכותבים של אתר הספורט "סל-ניוז" שנסגר מאז.
בהמשך עבד כשנתיים וחצי כעורך וראש דסק באתר האינטרנט של עיתון "הארץ". לאחר מכן, עבר להיות עורך חדשות במהדורה המודפסת של העיתון. כעבור כמה חודשים, עבר ל"מעריב" כעורך בדסק החדשות, שם עבד כשנה. לאחר מכן חזר לעיתון הארץ כעורך וכן כתב רשימות עיתונאיות. לאחר שנתיים וחצי ב"הארץ", הוא חזר לקדנציה שלישית במעריב, הפעם כראש מחלקת החדשות של אתר nrg. כעבור כשנה קודם להיות סגנו של נטע ליבנה, ראש מחלקת החדשות של העיתון. בעקבות רכישת העיתון על ידי נוחי דנקנר בשנת 2011, הוחלט כי ריבק יחליף בתפקיד את ליבנה.
 
מיוני 2006 עד פברואר 2009, בשיתוף עם העיתונאי יאיר טרצ'יצקי, כתב בלוג בשם "לחץ חברתי". בבלוג עסקו השניים בסוגיות תקשורתיות וחברתיות, ובין היתר בנושא חוק ההסדרים. בסוף 2006 פרסמו השניים סדרה של פוסטים על חוק ההסדרים לשנת 2007. אתר החדשות ynet בחר בבלוג "לחץ חברתי" כאחת מעשר היוזמות החברתיות שעשו את שנת 2006.
כזכור, ידיעות אחרונות קיימו לאחרונה מינויים חשובים. באוקטובר האחרון ניר 'שוקו' כהן, סגן עורך ynet ועורך אולפן האקטואליה באתר, מונה לראש מערכת החדשות המאוחדת של ynet וידיעות אחרונות.
עוד עניין של ידיעות הוא, שבעקבות סיום תפקידו של בועז ביסמוט כעורך 'ישראל היום', אחד המועמדים שעלו להחליפו הוא אלון גולדשטיין, בכיר בידיעות אחרונות, המשמש כסמנכ"ל הקבוצה. בנוסף לתפקידו שם, גולדשטיין הוא אחד מאנשי התקשורת המקורבים ביותר לבנט בעשר השנים האחרונות, ובין השניים יחסים הדוקים ואמון מלא. כך דיווח עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    marriage solution
    isabella 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמי שירה אליהו, אני חולקת את זה על בסיס העולם על סיפור חיי האמיתי, אני רוצה שהעולם יידע על ד"ר. APATA, איש גדול חזק וישר, היו לי בעיות עם בעלי והוא התגרש ממני, רק בגלל שלא היה לי ילד בשבילו אחרי 9 שנות נישואים ואני מחפש עזרה בכל מקום, אני יודע שמישהו יכול לעזור לי וראה את המודעה עצמה באינטרנט המשותפת על ידי גברת, מדברת על ד"ר אפטה. לדוגמא כיצד הוא קיבל ממנו עזרה תוך 24 שעות, פניתי במהירות לד"ר apata. המודל לחיקוי גם אמר לי שהוא יעזור לי בנוגע לבעיה שלי תוך 24 שעות. לא הייתי בטוחה בדבריו, עד כה הוא החזיר את בעלי תוך פחות מ-24 שעות ומאז חזרתו של בעלי אני האישה הכי מאושרת בעולם, עכשיו אני בהריון עם הבן הקטן שלי, אני מעידה היום בגלל אמרתי ד"ר אלאבה. הדגם שאעדכן עליו לעולם, ואפילו למי שצריך פתרון בבעיות החיים שלו, פנה אליו עוד היום וקבל פתרון משלך דרך: drapata4@gmail.com או פנה אליו בוואטסאפ וב-viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744
    סגור
  • 2.
    אני רוצה את בעלי לשעבר בחזרה הביתה השנה
    לאה בן חמו 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאוד שמח היום על מה שד"ר וואווה מטיל הכישוף הגדול עשה בחיי. הייתה לי אי הבנה עם בעלי כבר כמה שנים ולכן זה הוביל אותנו להתגרש במשך 3 שנים, אבל יום אחד ראיתי פוסט של ליסה אנדרו שפרסמה באינטרנט שד"ר וואווה היא מטיל כישוף נהדר שעזר לה עם לחש זה החזיר את בעלה אז החלטתי ליצור קשר עם ד"ר וואווה כדי לעזור לי והוא הבטיח לי שבעלי יחזור אליי. למזלי היום אני מאוד שמחה לכתוב בבלוג הזה, שבעלי חזר אליי כפי שאמר מטיל הכישוף הגדול ד"ר וואווה ומבטיח לי... האם יש לך בעיה עם בעלך, כרטיס מנצח, חבר, חברה, בעיה בזוגיות, נשוי או במשרד שלך ואתה חושב שאיבדת אותם? אל תדאג יותר כי ד"ר וואווה, מטיל הכישוף הגדול יכול לעזור לך בדיוק כפי שהוא עזר לי להחזיר את בעלי אוקיי צור קשר עם ד"ר וואווה לעזרתך עוד היום באמצעות דוא"ל: drwava3@gmail.com אתה יכול גם להתקשר או לוואטסאפ למספר שלו +12162022709
    סגור
  • 1.
    חוסכים בכסף עורך גרוע
    בדיחה גרועה 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שבעה ימים כבר לא רלוונטי אז, ממנים עורך לא רלוונטי מהגרועים שיש. נטע יכבה את האור
    סגור