תקשורת ומדיה

מתקפה חסרת תקדים על בר-לב: "שר חלש; איזה אפס"

השר לביטחון פנים עמר בר לב התבטא בדף הטוויטר שלו נגד ח"כ איתמר בן גביר וספג ביקורות קשות מחברי כנסת ועיתונאים. בן גביר: "השר הכי כושל בתולדות ישראל", שיקלי: "לא יעיל ולא אמין"
מערכת ice |  2
עמר בר לב, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, יונתן סינדל, ויקיפדיה)
ח"כ איתמר בן גביר הקים אתמול (ראשון) את הלשכה הפרלמנטרית המאולתרת שלו בשכונת שמעון הצדיק (שייח' ג'ראח) ועורר סערה. אמש, משטרת ישראל פירקה במהלך התפרעויות שבמהלכן חבר הכנסת התעלף ופונה לבית החולים. הבוקר, בן גביר הקים מחדש את הלשכה הפרלמנטרית שלו. 
השר לביטחון פנים, עמר בר לב התבטא נגד בן גביר בעקיצה בדף הטוויטר שלו כשכתב: "מעולם לא היה חבר כנסת בישראל שהרים יד על שוטר. החסינות היא קודש, האלימות היא מגונה. תודה לכוחות המשטרה שפועלים בכוחות נחושים באזור הרגיש של שייח׳ ג׳ראח חרף הפרובוקציות". 
 
כתב המשפט של העיתון הכלכלי "גלובס", אבישי גרינצייג עקץ וכתב: "אני מבין שכבודו לא בקיא בגרסת המשטרה עליה אתה מופקד, לפיה ח"כ עופר כסיף תקף שוטר לפני פחות משנה". בהמשך הוסיף קישור לאתר "עכשיו 14" לאייטם שחושף את ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת במקרי אלימות עם שוטרים. 
ח"כ עמיחי שיקלי יצא בביקורת חריפה על השר וכתב: "מעולם לא היה למדינת ישראל שר בט״פ כל כך חלש, לא יעיל ולא אמין". גם ח"כ בן גביר לא נשאר אדיש והגיב בעצמו: "איזה אפס! אולי אתה מנסה לחמוק מאחריות שאתה זה שנתת הוראה לא חוקית לפגוע בחסינותי, לפרק לי את הלשכה ולפרק אותי - השר הכי כושל בתולדות ישראל! לך הבייתה". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    די עם השקר הזה
    גל 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכונת שמעון הצדיק זה לא שייח' ג'ראח. עם כמה שאתם רוצים להנדס תודעה נגד השמאל, בדיקה פשוטה בוויקיפדיה מראה שאלה מקומות שונים שמתקיימים בסמיכות זה לצד זה. ולגבי אבישי גרינצייג, מה הקשר? אם ח"כ אידיוט אחר הכה שוטר, אז עכשיו מותר לכל הח"כים להרביץ לשוטרים? גם בו היה צריך לטפל בענישה.
    סגור
  • 1.
    איזה אפס עומר מוג לב (ל"ת)
    דוד 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור