רכילות עסקית

היורש של שרי אריסון נוטש את העסקים לקריירה מפתיעה

דניאל אריסון, הבן של, עוזב את עולם העסקים ופותח בקריירה מוזיקלית. כעת שוחרר לאוויר שיר ראשון מתוך שישה שאותם כתב במשך שנתיים
מערכת ice | 
דניאל אריסון (צילום יחצ)
דניאל אריסון, בנה של שרי אריסון, משיק קריירה מוזיקלית ומשחרר לראשונה סינגל בכורה – Tell Me If It's Real.
זהו השיר הראשון מתוך אי.פי חדש הכולל שישה שירים שאותם אריסון כתב. הקליפ הראשון מתאר את סיפורו של דניאל במעבר שלו מעולם העסקים אל עולם האומנות. לאחר שנתיים של כתיבה, אריסון הוציא את החומרים לאוויר העולם. דניאל הוא אזרח ישראלי- אמריקאי ואנגלית היא שפת האם שלו, ולכן כתב את השירים באנגלית.
הקליפ לשיר Tell Me If It's Real מהווה סנונית ראשונה לתחילת דרכו המוסיקלית ונותן טעימה לשירים ולקליפים הבאים. אריסון אמר: ״אני כל כך מתרגש לחשוף צדדים חדשים בי ולצאת לדרך חדשה. אחרי עבודה של שנתיים סוף סוף הפרויקט שלי יוצא לאור״
 
דניאל אריסון (26) הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בדיפלומטיה ויישוב סכסוכים מאוניברסיטת רייכמן. מעורב בעסקי קבוצת אריסון בעיקר באספקטים הפילנטרופיים. מעבר לעולם העסקי, את דניאל מלווה חלום מהילדות ליצור ולשיר. זה החל משירה בספסל האחורי של הרכב המשפחתי, המשיך לבית הספר לאומנויות, משחק במגמת תאטרון, שיעורי נגינה על פסנתר, פיתוח קול, שיעורי תנועה וכתיבה.
עם הזמן החלום רקם עור וגידים, התחביב הפך לתשוקה והדרייב להגשים את החזון הפך להחלטה משנה חיים. אחרי שנתיים של כתיבה, ללא קיצורי דרך ועם עבודה מאומצת ושעות הקלטה באולפנים, דניאל אריסון משחרר סינגל בכורה מתוך אי.פי חדש עם שירים מקוריים פרי עטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה