השוק

קשת ופרטנר מאיימות על השוק: זו עסקת הענק שנחתמה

פרטנר ו-FREETV, חברת הסטרימינג החדשה של קשת ו-RGE חתמו היום על הסכם בלעדי במסגרתו תוצע חבילה המשלבת את שירותי הטלוויזיה והאינטרנט
מערכת ice | 
קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה היום (ראשון) כי חתמה עם FREETV, חברת הסטרימינג החדשה של קשת ו-RGE, על הסכם בלעדי, במסגרתו תציע FREETV את שירותי הסטרימינג שלה כחבילה משולבת (באנדל סיב-סטרימינג) על בסיס תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר.
שירות FREETV הינו שירות סטרימינג אפליקטיבי שיוצע לכלל צרכני הטלוויזיה בישראל וזאת על גבי תשתית האינטרנט הקיימת. בנוסף, שיתוף פעולה זה יאפשר ל-FREETV להציע לצרכני הקצה שירות פרימיום המשלב את 'פרטנר פייבר', שירות האינטרנט של פרטנר, יחד עם שירות הסטרימינג של FREETV.
ההסכם בין הצדדים נחתם לשלוש שנים, ולאחר מכן צפוי להתחדש בכל שנה באופן אוטומטי. לצורך מתן שירותי הבאנדל תקים FREETV ספק אינטרנט (ISP). כחלק מהאסטרטגיה של פרטנר והפיכתה לשחקן תשתיות מרכזי, פורסת הקבוצה סיבים אופטיים בקצב מואץ. עד היום, פרסה החברה כ-740 אלף משקי בית ברחבי הארץ, מתוכם כ-225 אלף מנויים לשירות. עד סוף 2022, צופה פרטנר להגיע לכמיליון משקי בית פרוסים.
 
משנה למנכ"ל פרטנר, תמיר אמר, אמר: "החיבור של פרטנר ל- FREETV טבעי, ומהווה הוכחה נוספת לעצמתה וחשיבותה של פרטנר כחברת תשתיות לאומית, וזהו צעד גדול נוסף שממנף את פעילות הסיבים וממצב אותנו כשחקן תשתיות מרכזי בישראל. הסיבים האופטיים של פרטנר פרוסים בכל רחבי הארץ, לרבות בפריפריה, ובכוונת החברה להמשיך בפריסה בקצב מואץ. אנו מודים ל- FREETV על הבעת האמון והשותפות".
מנכ"ל FREETV יעקב נדבורני, אמר: "חברת הסטרימינג FREETV, תציע לצרכן הישראלי שירותי טלוויזיה איכותיים וחדשניים במחיר אטרקטיבי ביותר. שיתוף הפעולה עם פרטנר יאפשר לנו להציע באנדל סיב-סטרימינג כמוצר פרימיום המשלב את שירותי הסטרימינג של FREETV ואת תשתית הסיבים האיכותית, היציבה והמהירה של פרטנר".
סמנכ"ל השיווק בפרטנר, אורי גל, אמר: ״ההסכם עם FREETV מהווה אבן דרך משמעותית בהתפתחות תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר. ההסכם החדש יאיץ את קצב צמיחת המנויים וההכנסות ויקצר את תקופת החזר ההשקעה הגדולה בפריסת הסיבים.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה