תקשורת ומדיה

"חוצפה", "שלא יעוות" או "לגיטימי": זלנסקי מסעיר את הרשת

הנאום של נשיא אוקראינה לחברי הכנסת עורר זעם רב מצד אחד, אבל גם בקשה לקבלת הכאב מצד שני. שומפלבי: "זלנסקי בעיצומה של מלחמה איומה. להתנגח בו בעת הזו הוא חסר תבונה", ינון מגל: "אדוני האוקראינים רצחו, אנסו והתעללו בנו מאות שנים"
מערכת ice |  1
ולודימיר זלנסקי (צילום יוטיוב/ Guardian News)
הנאום של ולדימיר זלנסקי אתמול (ראשון) בכנסת הצליח לעורר סערה גדולה גם ברשתות החברתיות בין העיתונאים, כאשר היו מי שגיבו את דבריו של נשיא אוקראינה והיו מי שיצאו נגדו בחריפות.
אטילה שומפלבי מ-YNET כתב: "הוא העליב את ביידן. העליב את נאט"ו. עכשיו נתן בראש גם למדיניות הישראלית. לגיטימי. זלנסקי בעיצומה של מלחמה איומה. להתנגח בו בעת הזו הוא חסר תבונה. כשהמדיניות של ישראל היא קודם כל האינטרס הישראלי - אז צריך להבליג כשאתה חוטף ביקורת, גם אם קשה". 
 
חיים לוינסון הוסיף: "אז זה בסדר שרה"מ ישראלי נאם בקונגרס האמריקני, מעל ראשו של הנשיא האמריקני, בנושא שהוא קריטי לביטחון ישראל - ותקף שם את מדיניות הממשל האמריקני והנשיא האמריקני. אבל כשנשיא אוקראינה תוקף בכנסת את המדיניות הישראלית בנושא שנוגע לביטחונה של מדינתו - אז פתאום חברי כנסת אצלנו מתבכיינים".
אבישי גרינצייג הגיב על כך: "זכותו לעשות כרצונו. מומלץ שלא יעוות וישכתב את ההיסטוריה השחורה והמדממת של בני עמו", גם אראל סגל השיב: "תדייק, לא תוקפים אותו על הביקורת אלא על הניסיון לשכתב את ההיסטוריה".
שמעון ריקלין טען: "מה זה אנשים גלותיים? אנשים שביקרו בחריפות את נתניהו כשנאם בקונגרס נגד פצצה גרעינית אירנית. אבל נמסים ועושים קולות של שטיח כשזלנסקי החוצפן חושב שאנחנו עובדים אצלו ואצל האוקראינים וחייבים להם הרים וגבעות. פתאום זה מצויין לדבר בפרלמנט של מדינה אחרת ולנזוף בה".
 
ינון מגל חתם בביקורת: "כמה חוצפה יכולה להיות לזלנסקי לומר לעם ישראל: "האוקראינים עשו את בחירתם לפני 80 שנה, אנחנו הצלנו יהודים ולכן יש בינינו חסידי אומות עולם. עם ישראל-כעת גם לכם יש בחירה" אדוני האוקראינים רצחו, אנסו והתעללו בנו מאות שנים. לא שכחנו היו 2673 חסידי אומות העולם אוקראינים לזכותם לא אוסיף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכחשת שואה
    יוני 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבקש שאנחנו נעזור להם כמו שהאוקראינים עזרו ליהודים בשואה, זה פשוט הכלשת שואה!!! האוקראינים היו מגדולי האכזרים בשואה!!!
    סגור