תקשורת ומדיה

"לפיד ובנט טוענים שהקפאת רע"מ מתואמת, אין גבול לאפסיות"

הודעתה של רע"מ על הקפאת פעילותה בקואליציה ובכנסת לא עברה מתחת לרדאר של בכירי התקשורת. שמעון ריקלין: "כשרע"מ מקבלת מיליארדים עזה שקטה, כשהיא שוקלת לעזוב את הממשלה? עזה מתעוררת לאלימות"
מערכת ice |  1
מנסור עבאס נפתלי בנט (צילום יונתן סינדל פלש 90)
אחרי הודעתה של רע"מ על הקפאת פעילותה בקואליציה ובכנסת על רקע המהומות בהר הבית במסגרת אירועי חודש הרמאדן, בזירה הפוליטית והתקשורתית מגיבים למהלך של מנסור עבאס וחברי סיעתו.
חברת הכנסת מיכל וולדיגר מהציונות הדתית התייחסה לנושא: "​אז רע״מ מקפיאה את חברותה בקואליציה, וזה אומר? שהיא פטורה מלשלם דמי חבר? הקפיאו את חברותם בכנסת, וזה אומר? שתוקפא גם משכורתם?".
 
שמעון ריקלין התייחס לנושא וכתב: "זה הכלל: רע"מ בממשלת בנט לפיד מקבלת מיליארדים ומשתלטת על הנגב? עזה שקטה. רע"מ שוקלת לעזוב את הממשלה? עזה מתעוררת לאלימות".
 
יערה זרד, מעכשיו 14, כתבה: "רע"מ לא תיאמו עם לפיד ובנט את הברוגז שלהם, אבל לפיד ובנט תדרכו שהכל מתואם כדי לא לשדר חוסר שליטה. אין גבול לאפסיות של האנשים האלה". יהודה שלזינגר, הכתב הפוליטי של ישראל היום, כתב: "​בוקר ראשון עם הקפאה זמנית של רע"מ. לא פשוט".
 
הכתב הפוליטי של גל"צ, יובל שגב, התייחס למהלך: "​מנסור עבאס עצמו לא קרוב כרגע לעזיבת הקואליציה, והמופתי המדובר הוא לא גורם בעל השפעה מכרעת בפלג הדרומי ובמפלגה. הוא גורם קיצוני גם בסוגית הקהילה הגאה, ואף הפסיד בעבר בהתמודדות על ראשות הפלג. עם זאת, ​עמדתו כאיש דת בכיר וכראש מועצת פוסקי ההלכה של הפלג הדרומי, יכולה להשפיע על גורמים חזקים נוספים וליצור קבוצת תומכי פרישה שיפעילו יחד משקל מכריע. אגב - מעניין שהגורמים שמושכים החוצה כרגע הם הדתי ביותר (בערך) שייח מוחמד סלאמה חסן, והחילוני ביותר - מאזן גנאים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני לא חסיד של בן גביר אבל הוא צודק!!
    לוחם 05/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט החברות שלך עם תומך טרור תשפוט אותך כבוגד
    סגור