תקשורת ומדיה

בגלל אילה חסון? בנט ישלם מכיסו הפרטי: "מקשיב לביקורת"

בעקבות התחקיר שחשף את ההתנהלות בביתו הפרטי של ראש הממשלה עם ההוצאות על שליחויות המזון, הוא הודיע כי ישלם על הכל מכיסו הפרטי: "למרות שההתנהלות הייתה בהתאם לנהלים, אני ער לתחושה שנוצרה בציבור"
מערכת ice |  3
אילה חסון, נפתלי בנט (צילום פלאש 90)
אחרי התחקיר המטלטל של אילה חסון בחדשות 13 לגבי ההוצאות של בית ראש הממשלה ברעננה, כאשר למעלה מ-50 אלף שקלים הוצאו עבור צריכה פרטית של המשפחה כולל הוצאות על מזון במשלוחים, החליט נפתלי בנט לנקוט בצעד מפתיע.
ראש הממשלה, נפתלי בנט פרסם הודעה הבוקר (רביעי) ובה מסר: "תמיד האמנתי שהקשבה לביקורת אינה פחיתות כבוד.  להיפך - זו זכות. למרות שההתנהלות הייתה בהתאם לנהלים, אני ער לתחושה שנוצרה בציבור".
 
עוד הוסיף: "לכן, הודעתי לאנשי משרדי שמעתה כל הוצאות המזון של משפחתי ישולמו מחשבוני הפרטי. אינני בתפקידי בשביל כסף או כבוד אלא כדי לשרת את אזרחי ישראל בכל כוחי, וכך אמשיך לעשות".
 
אלדד יניב ביקר את המהלך כולו: "בקיצור, לא צריך לשפרר. לא את ראש הממשלה בנט ולא את קודמו. ופוזיציה עושה פצעי לחץ. הפרסום של אילה חסון היה עיתונות. השימוש של ראש הממשלה בנט בקופה הציבורית לשליחויות וולט ולסופר היה איום ונורא. התגובה שלו בתחילת השבוע אני גרוע אבל קודמי יותר הייתה מביכה. וטוב שהפנים שטעה".
 
אטילה שומפלבי החמיא לרוה"מ: "בנט הודיע כי כל הוצאות המזון בביתו ישולם על ידו. ובכן, הוא צודק: הוא אכן לא נתניהו. 180 מעלות מנתניהו. אחד משלם, אחד לא יודע לשלם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איילה חסון את מלכה !!! (ל"ת)
    אסף 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    העיקר ש"ארץ נהדרת" בקמפיין הסתה נגד מי שלא תומך בבנט . (ל"ת)
    התקשורת הפוליטית 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    חסימת חשיפות אילה חסון מהציבור ע"י 12,13,11 יזכר לדראון (ל"ת)
    לזכור ולא לשכוח 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור