תקשורת ומדיה

פילבר התרגש: "עמד לצדי כל הזמן הזה"

בכל יום מימי העדות במשפט נתניהו, הגיע אחיו של שלמה פילבר לעמוד לצידו, וכעת נחשף הסיפור המרגש
מערכת ice |  1
שלמה פילבר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
ביום שני הבא סיים עד המדינה שלמה פילבר את עדותו במשפט נתניהו בעניין תיק 4000 (בזק-יס), ולקראת סיומה של העדות הממושכת שנתנה תפנית חדשה למשפט המתוקשר במדינה, כתב המשפט של ישראל היום נטעאל בנדל חשף סיפור מרגש מתוך האולם.
בכל 27 ימי עדותו של פילבר, הגיע לאולם ביהמ"ש והתיישב בספסל העץ האחורי אחיו של שלמה - עמיחי פילבר. בנדל מספר כי הוא השתלב בחברת העיתונאים והפך באופן בלתי רשמי לאחראי מיזוג האוויר באולם.
"באחד הדיונים", אומר בנדל, "ניגשתי אליו ושאלתי, 'זה אחיך, אני מבין, אבל בחיאת, אתה שורף פה ימי עבודה, יום אחר יום מ8 בבוקר עד 16 בצהרים..'. 'אז אני אספר לך' אמר אחיו של פילבר, 'לפני 23 שנה נסעתי עם אשתי מבית אל לירושלים. היינו אז בשנות ה-20 לחיינו בסה"כ. זוג צעיר עם שלושה ילדים, אחת מהם בעלת צרכים מיוחדים. בעודנו נוסעים הגיח מולנו רכב פלסטיני והתנגש בנו. אני נפצעתי קשה. אשתי נהרגה וגם טרמפיסטית שהייתה איתנו נהרגה, גם היא נשואה עם ילדים. אתה מבין, אני בן 28, איבדתי את אשתי, נשארתי עם 3 ילדים שאחת מהם בעלת צרכים מיוחדים. אתה חושב שיכולתי להמשיך בחיים האלה בכוחות עצמי? מי היה איתי כל הזמן הזה?'"
 
עוד קטע מעניין בסיפור הוא שהנהג שהרג את אשתו של פילבר הוברח ע"י פלסטינים לרמאללה. מח"ט בנימין באותה עת היה גל הירש, והוא במעשה בלתי שגרתי החליט לפתוח במבצע צבאי בשטחי הרשות לאתר את הנהג במסגרתו עצר גם את האחים שלו.
אתמול היה יום פטירתה של אורית פילבר ז"ל, שנרצחה לפני 23 שנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יותר מעניין מהמשפט זה בטוח
    י 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנצבה
    סגור