תקשורת ומדיה

דייר האח הגדול שהצדיע במועל יד מקבל תמיכה: "בדיחה רעה"

אחרי שידור הפרק ברשת 13, אימו של נתנאל רודניצקי שלחה לו מסר מחזק והעלתה בפוסט: "נראה שאתה מבין ומפנים את המשמעות, לכולנו יש את היכולת להבין עד כמה טעינו ולהתנצל מעומק לבנו" 
מערכת Ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
סערת הענק שהתעוררה בבית האח הגדול בשל תנועת מועל היד שעשו הדיירים נתנאל רודניצקי ושחף רז בסוף השבוע האחרון גררה דרישה של צופים להדיח אותם לאלתר מהבית, אך ההפקה החליטה להקל והשאירה אותם בתכנית.
במהלך השיחה שקיימו עם בת לניצולי שמקדמת את הנושא והסבירה את חומרתו, הביע נתנאל חרטה גדולה וביקש בדמעות סליחה מהצופים תוך שהוא דומע וניכר כי הוא מנסה להכות על חטא.
 
אימו של נתנאל כתבה לו פוסט מחזק: "יפה שלי, אני יודעת שלא התכוונת, זה לא הגיע משום כוונה רעה, אלא פשוט בדיחה לא מוצלחת. מי כמוך רגיש לנושא הרי אני ואבא דור שני לניצולי שואה, נראה שאתה מבין ומפנים את המשמעות, תהיה חזק אני אבא וכל המשפחה שלך מאחוריך תמיד".
בפנייה לצופים כתבה: "כולנו בני אדם. כולנו אנושיים. כולנו עושים טעויות. לכולנו יש את היכולת להבין עד כמה טעינו ולהתנצל מעומק לבנו. באמת. בכנות. בכאב. נתנאל גם הוא בנאדם - כמו כל אחד מאיתנו. אז לפני הכל, בואו ניתן גם לו מקום להיות כזה, להיות אנושי, לטעות, להבין ולהתנצל מעומק ליבו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה