תקשורת ומדיה

קלמן ליבסקינד תופס צד: "הפרקטיקה החביבה על סותמי הפיות"

קלמן ליבסקינד יוצא להגנת חבר הכנסת איתמר בן גביר לאחר הביקורת של פרשן ערוץ 13 נדב אייל, בנוגע למה שהוא מכנה "הנרמול" שהתקשורת עושה לבן גביר, "תפקידה של התקשורת אינו לחנך את הציבור"
מערכת ice | 
קלמן ליבסקינד (צילום כאן 11)
מגיש הרדיו ואיש התקשורת קלמן ליבסקינד מתח ביקורת קשה על נדב אייל בטור שכתב במגזין הסופ"ש של מעריב. הביקורת מגיעה בעקבות כך שנדב אייל התבטא השבוע בחריפות בנוגע למה שהוא הגדיר כ"נרמול" שהתקשורת עושה לחבר הכנסת איתמר בן גביר. "הוא (אייל) חושב שתפקידה של התקשורת לדאוג לכך שהציבור לא ישתכנע שבן גביר צודק" כתב ליבסקינד והמשיך "הפרקטיקה החביבה על מי שסתימת פיות אומנותם".
 
כזכור לא רק ליבסקינד האשים את התקשורת בצביעות. גם הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, טען בטור השבועי שלו ב'ידיעות אחרונות' שהסיקור לו זוכה יו"ר עוצמה יהודית, הולם את מידת ההשפעה והפופולריות שלו בישראל - ואינו נהנה מסיקור יתר רק בשל יכולתו לייצר כותרות סנצסציוניות, כפי שמרבים לטעון.
ובזמן שבאולפנים ובעיתונים מתקוטטים בנגוע ליחס הנכון לח"כ איתמר בן גביר, סקרי הבחירות מראים שבקרב הבוחרים בן גביר דווקא זוכה לפופולריות רבה. נתחיל בגושים - על פי הסקר, גוש מתנגדי נתניהו בדרך הבטוחה להקים ממשלה בהישענות על הרשימה המשותפת עם 61 מנדטים, כאשר גוש נתניהו עם 59 מנדטים. אף על פי כן, הליכוד מובילה בפער גדול יש עתיד עם 32 מנדטים, זאת לעומת 23 מנדטים של המפלגה ברשותו של ראש הממשלה, יאיר לפיד.
 
המפלגה השלישית בגודלה בישראל היא המחנה הממלכתי של בני גנץ עם 12 מנדטים, מיד אחריו הציונות הדתית ועוצמה יהודית של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר בהתאמה עם 11 מנדטים. שתי המפלגות הדתיות, ש"ס ויהדות התורה, משיגות 9 ו-7 מנדטים בהתאמה.
על פי סקר מנו גבע, מרצ, שמאז שזהבה גלאון שבה לעמוד בראשה היא עושה קסמים, ממשיכה לעלות עם 6 מנדטים ובכך היא עוקפת את מפלגת העבודה, לה 5 מנדטים בלבד. שתי המפלגות הערביות, הרשימה המשותפת ורע"מ מחזיקות ב-5 מנדטים כ"א, כמו גם ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן. הרוח הציונית של איילת שקד (1.1%) וצעירים בוערים של הדר מוכתר (0.4%) לא עוברות את אחוז החסימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה