תקשורת ומדיה

הותר לפרסום שמה של הלוחמת שנהרגה בפיגוע

נועה לזר בת ה- 18 מבת חפר היא הלוחמת שנהרגה אמש בפיגוע הקשה במחסום שועפט שמצפון לירושלים
מערכת ice |  2
צילום קבוצת מדברים תקשורת
הותר לפרסום כי שמה של הלוחמת שנהרגה אמש (שבת) בפיגוע במחסום שועפט היא סמל נועה לזר, בת 18 מבת חפר. לזר שירתה כלוחמת מעברים בגדוד ארז של המשטרה הצבאית. לאחר מותה הועלתה מדרגת רב-טוראי לסמל.
מצבו של המאבטח (30) שנפצע בפיגוע באורח קשה נותר ללא שיפור לפי שעה. מבית החולים נמסר כי במהלך הלילה הוא נותח על ידי צוות נוירוכירורגי, והבוקר הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי כשהוא מורדם ומונשם.
 
במקביל לטיפול בפצוע כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר המחבל, בן 22 ממזרח ירושלים, כשמוקד החיפושים הוא במחנה הפליטים שועפט וסביבתו - שם אירעו הלילה עימותים בין מתפרעים לכוחות הביטחון. מהמשטרה נמסר כי עד כה נעצרו שלושה חשודים תושבי בית חנינא, מחנה הפליטים שועפט וענאתא בשנות ה-20 לחייהם, בחשד למעורבות בפיגוע.
הפיגוע אירע סמוך לשעה 21:00, אז הגיע המחבל למחסום ופתח לפתע באש לעבר הלוחמים בעמדת הבידוק. הלוחמת והמאבטח פונו בניידות טיפול נמרץ לבית החולים הדסה הר הצופים, ובהמשך המאבטח הועבר לבית החולים הדסה עין כרם. חיילת נוספת נפצעה באורח קל מרסיס ברגלה וטופלה בשטח.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הזוי נותנים לילדה לשמור במקום כזה (ל"ת)
    ששון 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צה"ל זה לא מה שאנו חושבים, חוקי המדינה הם כנגד חיילינו
    ישראל 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הורים יקרים, שמרו על הילדים שלכם, הערבים משתוללים במדינה, ושולחים את ידם בכל, בהרג גזל הרס, ואין חוקים שישמרו על היהודים, כדאי שכל יהודי ישאל את עצמו, מה קורה כאן? האם זו באמת המדינה ששומרת על אזרחיה היהודים. תשאלו את עצמכם, ותחקרו, מי זה צה"ל, ומי הם הציונים בתחפושת יהודים. כדאי לחקור
    סגור