ויראלי

חמאס והח"כים מגיבים על הפיגוע בשועפט: "רפיסות וחולשה"

החמאס כצפוי בירך על הפיגוע ובערים הפלסטיניות חולקו ממתקים ונורו זיקוקים, נתניהו, מיכאלי וסמוטריץ' מזועזעים: "פיגוע נורא במוצאי שבת"
מערכת ice |  1
עומר בר לב בשועפט (צילום דוברות המשטרה)
הערב (שבת) התרחש פיגוע ירי במחסום שועפט שבמזרח ירושלים, בו נפצעו שלושה אנשים באורח אנוש, קשה וקל. כעת מגיעות התגובות. החמאס פרסם את ההודעה הבאה: "בשם אללה הרחמן, מבצע ירושלים הוא תגובה לפשעי הכיבוש וחילול אל-אקצא. אנו מברכים את פעולות ההתנגדות המתמשכות בגדה המערבית הכבושה, שהגיעו לשיאם הלילה במבצע נועז נגד חיילי האויב במחסום שועפט בירושלים הכבושה".
"פשעי הכיבוש נגד מסגד אל-אקצא המבורך, ונגד עמנו אתמול והיום בג'נין, רמאללה וקלקיליה, לא יישארו ללא מענה, וכדורי העם החופשי יודעים את דרכם לעבר מטרות הכיבוש הנרחב. מבצע ירושלים מגיע היום לזכר פעולתו של השהיד חאג' מיסבח אבו סוביה, שהתגורר באל-אקצא והיה מעונה בהגנה על ירושלים, והאיר לדורות אחריו את דרך האמת, ההתנגדות והחופש", כך על פי לשון ההודעה.
 
יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, כתבה בטוויטר: "פיגוע נורא במוצאי שבת. סומכת על כוחות הביטחון שלנו שיגיעו במהרה למחבלים המתועבים האלה. כולנו יחד מאוחדים במלחמה נגד הטרור שמאיים עלינו כאן". ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, פרסם את ההודעה הבאה: "אני מתפלל לשלום הפצועים בפיגוע הקשה בירושלים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים בשטח".
יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלטל סמוטריץ', כתב כ בחשבון הטוויטר שלו: "אנחנו זועקים כבר זמן רב שהטרור בכל הארץ מרים ראש ושאנחנו נמצאים עמוק בתוך אינתיפאדה. הערב אנחנו רואים את התוצאות הקשות. לפיד וגנץ מזמינים טרור עם רפיסות וחולשה. הגיע הזמן לפעול בכל הכוח נגד הטרור ברחבי ישראל. ‏מתפלל לרפואת הפצועים ולבשורות טובות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סמוטריץ', חבל שלא זעקת מספיק במשך 12 שנות שלטון נתניהו
    YZ 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם נתניהו השמאלן לא היה נותן לטרור הפלסטיני לפרוח במשך 12 שנה, והיה נלחם בו כמו שבנט ולפיד נלחמים בו, יום וליליה 24/7, כדי לנקות את הזבל שהאליל שלך נתניהו השאיר.
    סגור