תקשורת ומדיה

בערוץ 14 חוגגים את הניצחון על לפיד: "נסיון פסול"

בערוץ עכשיו 14 מברכים על החלטתו של יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לדחות את עתירת מפלגת יש עתיד: "טוב היה אם ראש ממשלה במדינה דמוקרטית לא היה מגיש עתירה כזו נגד ערוץ תקשורת"
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום מסך)
לאחר שיו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון, יצחק עמית, החליט לדחות את עתירת מפלגת יש עתיד, שדרשה להכריז על ערוץ 14 בטלוויזיה כ"גוף פעיל בחירות". יש עתיד חויבה בהוצאות בסך 20,000 שקלים: 10,000 שקלים לערוץ 14 ו-10,000 שקלים לליכוד, בערוץ עכשיו 14 מגיבים לניצחון על ראש הממשלה יאיר לפיד.
בערוץ 14 אמרו בתגובה על החלטתו של השופט עמית בנוגע לעתירה כך: "טוב היה אם ראש ממשלה במדינה דמוקרטית לא היה מגיש עתירה כזו נגד ערוץ תקשורת. בית המשפט דחה את העתירה על הסף וחייב את יש עתיד בכל הוצאות המשפט".
 
עוד נכתב: "הניסיון לתייג גוף תקשורת כמזוהה פוליטית רק כי השלטון לא מתחבר לביקורת המופיעה בו הוא פסול וצריך לעורר דאגה בקרב כל העיתונאים. אנו מודים לציבור הרחב על התמיכה ומזמינים את כולם לצפות במשדר הבחירות ב1.11".
כל זאת מגיע פחות מיממה לאחר שצלם ערוץ 14 עוכב על ידי עובדי משרד ראש הממשלה במשך כשעה וחצי מחוץ למסיבת העיתונאים שקיים ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד בה הודיע על אישור הסכם הגבול הימי בממשלה, וגם נתן זמן לשאלות כתבים. על פי עדותו של הכתב המדיני של ערוץ 14 נתי לנגרמן, הבידוק הבטחוני שעבר הופסק לדקות ארוכות על מנת להכניס משלוח המבורגרים לטובת העובדים. "במו עיניי ראיתי צלמים שהגיעו אחריו ונכנסו לפניו. ממה הם מפחדים?", כתב בטוויטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה