טלוויזיה

ערוץ 14 במחאה נגד הממשלה: "לפיד לא תשתיק אותנו"

?עשרות מפגינים הגיעו לתמוך בערוץ 14 מול קריית הממשלה: "לפיד לא תשתיק אותנו", זאת כאשר הערוץ העביר משם חלק מהשידורים כמחאה על היוזמה שעשויה להורידו מהאוויר
מערכת ice |  2
מחאת ערוץ 14 (צילום יחצ)
עשרות אנשים הגיעו היום (שלישי) להביע תמיכה במחאת עובדי עכשיו 14. ולמחות נגד העתירה שהגישה מפלגת יש עתיד בהוראת  ראש הממשלה, יאיר לפיד, במטרה לסגור את הערוץ.
המפגינים עובדי וצופי הערוץ הניפו שלטים וחבשו כובעים תחת הסיסמה "לפיד, לא תשתיק אותנו", בין הדוברים שהגיעו למחאה ניתן היה למצוא את חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן, כמו גם את המגישים ינון מגל, יעקב ברדוגו ואראל סגל.
 
מגל אמר: "הייתי בטוח שנהיה כאן רק העובדים של הערוץ זה מחמם את הלב ומדגיש את זה שהערוץ הזה הוא חשוב ויש אנשים מרגישים שזה בדמם והערוץ הוא הפה שלהם. אנחנו מבינים את זה ואנחנו יודעים שיש פה שליחות להביא את הקול הזה שלא נשמע בתקשורת במשך עשרות שנים".
סג"ל הוסיף: "דמוקרטיה שאין בה חופש ביטוי איננה דמוקרטיה. בדיווחים היום בבוקר  נאמר כי הולך להתקבל הסכם שבלשון המעטה הוא שנוי במחלוקת מבלי שהכנסת שוזפת את עיניה . כל ערוצי הנדסת התודעה משפררים את ההסכם  הזה בלי שום ביקורת. ערוץ 14 הוא הערוץ היחידי שמבקר את ההסכם, ובלי ערוץ 14 הממשלה תוכל לעשות מה שהיא רוצה, לכן המאבק שלנו הוא לא מאבק רק על ערוץ 14 הוא מאבק על חופש הביטוי".
דיסטל אטבריאן אמרה: "מותר לבקר את הבן היקיר של התקשורת הישראלית, מותר לבקר את האדם שסותם פיות לחצי עם, מותר לבקר את האדם שמכנה חצי עם 'חארות, מגעילים כוחות אופל ' מותר לבקר אותך במדינה דמוקרטית, אתה  יאיר לפיד לא תסתום לנו את הפה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפיד ראש הממשלה ממונה לא תשתיק אותנו
    אבני מוטי 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד אין לך סמכות חוקית לחתום על כל הסכם מדיני אתה מקולטיבי ולכן הגעתה לרשות לא נקבל השתקה אנחנו הרוב ואנחנו ננצח
    סגור
  • 1.
    אצל לפיד, מי שלא תומך בו, יחוסל ! (ל"ת)
    עריצות השמאל 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור