טלוויזיה

רביב דרוקר חושף הכל: הקשר בין נתניהו לערוץ 14

בחלק הראשון של הסרט שבמרכזו עומד עד המדינה נגד נתניהו, ניר חפץ, סיפר: ״מינוי בלשכת ראש הממשלה לא עובר ללא אישור של שרה נתניהו״, נחשפו תמלילי שיחות בין השתיים וכמו כן, גם על המעורבות של המשפחה בנעשה בערוץ 14: "המעורבות של יאיר בלתי נתפסת"

מערכת ice |  4
המקור (צילום רשת 13)
התחקיר החדש - ״עד המדינה מספר 1״, שחלקו הראשון של הסרט של רביב דרוקר שודר אמש (חמישי) בתוכנית 'המקור' ברשת 13, הצליחה לגרום לשריפה של ממש ברשתות החברתיות, כאשר נחשף הליך קבלת ההחלטות לכאורה בלשכת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בימי ניר חפץ.
חפץ סיפר בין היתר לגבי שרה נתניהו: ״יש לה את הבלעדיות המוחלטת, טוטאלית, לקבוע אם אפשר לסמוך עליך או לא. יש הסכמה שהמינויים הקרובים בתוך הלשכה לא עוברים ללא אור ירוק משרה נתניהו…מזכיר ממשלה, ראש סגל, יועץ תקשורת, אבל זה גם ראש המל"ל והמזכיר הצבאי לראש הממשלה, ובנושאים שהם מינויים פוליטיים לרבות מינויי שרים. בחלק הארי של המקרים הוא (בנימין נתניהו) מקבל את דעתה״.
 
כמו כן, במהלך חלקו הראשון של הסרט נחשפו הקלטות שיחה של שרה נתניהו וחפץ בדרישה להפיץ את עובדת היותה פסיכולוגית . שרה: "תבין, זה כוח ענק, להיות פסיכולוגית ולהמשיך בעבודה…כל העיתונאים הולכים לפסיכולוגים שלהם…הם חוששים ממני בקטע הזה, בן כספית חושש ממני בקטע הזה מה היא כבר רואה אצלי? יש לי כוח עליהם, אני חכמה ואני משכילה פי מיליון מהם וקשה להם להתמודד עם זה. חייבים לעשות עם זה ביג טיים לעשות את זה, אני אומרת לך גם ביבי מסכים איתי הוא אומר "די נמאס לי כבר שלא יודעים מזה..., אפשר להגיד 'התפעלו מזה שהפיירסט ליידי של ישראל עובדת'…להגיד "שרה נתניהו התפנתה מעבודתה כפסיכולוגית לפגישה קלה לשעה קלה לפגישה נעימה וחשובה... דרך אגב יש לך עבודה בלהפיץ את העניין שאני פסיכולוגית בענק".
ניר חפץ השיב לה: "מתחילה להיות לי קצת בעיה עם זה…כתבים מתחילים להגיד לי, אה עוד פעם אתה אומר פסיכולוגית?", שרה נתניהו הגיבה על כך: "אבל אתם  לא כותבים חברל'ך! אם זו הייתה עליזה אולמרט או נאווה ברק האם לא הייתם מפרסמים את זה בענק…".
בראיון לרביב דרוקר הודה חפץ: "בסוף בסוף בנימין נתניהו הוא אדם עם יכולות אדירות…ואם הוא צריך את השירות הזה שניר חפץ ילך ויגיד 20 פעמים שרעייתו היא פסיכולוגית חינוכית כדי שיהיה לו שקט לעבוד אז כן, אני עושה את זה. שאתה עובד כשכיר בלשכת ראש הממשלה, מה שלא תעשה, הישגים פנומנליים לפעמים, אף פעם לא מרוצים. אבל כשאתה בא כמתנדב…זה אחרת לגמרי, וחוץ מזה, בוא לא ניתמם, הייתי באותה תקופה יועץ תקשורת של ארגונים מהגדולים במדינה, ונגישות…ואפילו סטטוס לראש ממשלה, היא לא בדיוק מזיקה". 
לגבי מעורבות נתניהו לטובת ערוץ 20 (כיום ערוץ 14) לכאורה, חפץ טען: "ערוץ 20 זה וואו. המעורבות של יאיר שם היא- בלתי נתפסת. אני באוזניי ובעיניי ראיתי את הפעילות האינטנסיבית של בנימין נתניהו כדי, אחד, לדאוג שלערוץ 14 תהיה אקטואליה, ושתיים, מעורבות ישירה שלו ומעורבות הייתי אומר אינטנסיבית ביותר, לחוצה וצמודה, של יאיר נתניהו באיוש האנשים שאוחזים במיקרופון ונמצאים בפריים טיים של החדשות של ערוץ 14. יאיר נתניהו ייצר רשימות והרשימות האלה הועברו לבעלי הערוץ ושלוחו, וחלק מהם זה הדמויות שאתה רואה היום במסך. היה בזה עיסוק אינטנסיבי, לרבות פגישות של בנימין נתניהו עם בעלי הערוץ, לרבות פגישות של יאיר נתניהו עם בכירים בערוץ. הייתה שם מעורבות הכי גדולה שאתה יכול לתאר".
 
מתוך תכנית המקור. צילום: רשת 13
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בלי שרה ויאיר, לביבי היה פוטנציאל להיכנס להיסטוריה
    טריפ 99 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנוכחות שלהם בחיים הציבוריים והזוהמה שהביאו גורמת לכך שהם ייזכרו הרבה יותר מאשר ביבי עצמו.
    סגור
  • 3.
    עוד תחקיר מרתק של רביב. מחכה במתח לחלק השני.
    אייל 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עם המשפחה הזאת, כבר שום דבר לא יפתיע אותי.
    סגור
  • 2.
    דרוקר שרלטן מושחת ושפל !! (ל"ת)
    אסף 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    דרוקר טינופת סמטלני
    רותם 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מי צפה הזבל הזה? רק ביבי תתפוצצו חלאות
    סגור