בעולם

מנהיג הרפובליקנים מאשים: "האנטישמיות צומחת גם בקונגרס"

הבכיר הרפובליקני קווין מקארתי מבטיח כי מייד כשייכנס לתפקידו כמנהיג בית הנבחרים בכוונתו לפעול לכך שחברת המפלגה הדמוקרטית תפוטר בעקבות ההתבטאויות האנטישמיות שלה
מערכת ice |  2
אילהן עומאר (צילום צילון מסך יוטיוב)
מנהיג המיעוט הרפובליקני בבית הנבחרים - קווין מקארתי, אמר בנאום שנשא אמש (שבת) כי כשיחזור לשמש כיושב ראש בית הנבחרים בכוונתו להוציא את חברת הקונגרס אילהן עומאר מתפקידה בוועדת החוץ של בית הנבחרים. לדבריו הסיבה לכך היא ההתבטאויות האנטישמיות והאנטי אמריקאיות החוזרות ונשנות של עומר במהלך כהונתה. עומאר היא חברה במפלגה הדמוקרטית.
"אנחנו רואים את האנטישמיות צומחת, לא רק בקמפוסים שלנו, ראינו אותה גדלה גם במסדרונות הקונגרס" אמר מקארתי בישיבת ההנהגה של הקואליציה היהודית הרפובליקנית בלאס וגאס. "הבטחתי לכם בשנה שעברה שעומר לא תהיה יותר, אני מקיים את ההבטחה הזו", הוסיף לקול תרועות הקהל.
 
עומאר התבטאה בביקורתיות רבה על ישראל, והשוותה הן את מדינת היהודים והן את ארה"ב לארגוני טרור כמו חמאס והטליבאן. ב-2019 היא העלתה להחלטה חוק התומך בזכות להחרים את ישראל, בהשוואה לחרמות הקודמות על גרמניה הנאצית וברית המועצות. יחד עם האמרות האלה עומאר ידועה בעוינותה את ישראל, בנוסף לכך באוגוסט 2019, אסרו ראש ממשלת ישראל ושר הפנים דאז על כניסתה יחד עם חברת הקונגרס רשידה טליב לישראל עקב תמיכתן ב-BDS.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדהלה יעקב 11 רחובות
    יצחק 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמריקנים לא למדו את לקחי אירופה ובערים אמריקניות מתגבשים לאיטם ארגוני האסלאם למיניהם ובמיוחד ארגון "האחים המוסלמים" יש להם זמן בהגירה המוסלמית ליבשת באיטיות אך בהתמדה יגיע היום והללו ינהלו את סדר היום הקונגרס ובסנט השאננים האמריקנים המתנשאים לא למדו מאומה מכשלי העבר והיחס של הדמוקרטים בממשל הנוכחי לישראל קשור מאוד לאותו מיעוט זמני במפלגתם
    סגור
  • 1.
    זה מה שקורה כשמכניסים את השועלים ללול התרנגולות… (ל"ת)
    בחור ת״א 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור