תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 חושף: הילדים שנרצחו בפיגוע - קרובי משפחתי

כתב ופרשן המשפט של חדשות 13, ברוך קרא, חושף בציוץ בטוויטר כי אשר מנחם פלאי ז"ל ויעקב ישראל פלאי ז"ל, אשר נרצחו בפיגוע הדריסה המזעזע בירושלים בשישי, הם קרובי משפחתו: "לקח לי זמן לעכל ולכתוב, הלב נקרע"
מערכת ice |  6
ברוך קרא (צילום צילום מסך)
פיגוע הדריסה המזעזע בשכונת רמות בירושלים ביום שישי האחרון, אשר גבה את חייהם של שלושה נרצחים, כולל האחים אשר מנחם פלאי ז"ל בן ה-8 ואחיו הצעיר, יעקב ישראל פלאי ז"ל בן ה-6, שהפכו את השבת האחרונה לקשה מאוד עבור כל עם ישראל, כאשר כעת, יותר מ-48 שעות לאחר אותו פיגוע רצחני, כתב ופרשן המשפט של חדשות 13, ברוך קרא, חושף כי הנרצחים בפיגוע הם קרובי משפחתו בציוץ כואב.
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב ברוך קרא כך: "לקח לי זמן לעכל ולכתוב: הלב נקרע. אתמול בשעות הערב נודע לי שיעקב ישראל ואשר מנחם הם ילדיה של בת דודי, דבורה. אביה עמוס, סב הנכדים, הוא אחיה הצעיר של אמי ז״ל. לצערי עם השנים הקשר הפך לרופף יותר והתמצה במפגשים משפחתיים נדירים, ולא באמת הכרתי את שני הילדים המתוקים האלה. עמוס, רעייתו גילה, 11 ילדיהם (אחד מהם, דוד, נפטר לפני כשנה בנסיבות טרגיות), הם אנשים צדיקים, גומלי חסד ומאירי פנים. המשפחה הרחבה שלנו מורכבת מכל גווני החברה הישראלית - מחילוניים גמורים, דרך כיפות סרוגות בגוונים שונים ועד חרדים ליטאיים".
"סבתא של כולנו, סבתא יהודית (אמא של עמוס ושל אמי), שבשנות חייה המפגשים המשפחתיים היו תכופים יותר, לימדה אותנו לכבד אחד את השני, להכיר בשונות של כל אחד מבלי לוותר על אמונותיך וערכיך האישיים. אמי ושתי אחיותיה התאומות כבר בעולם שכולו טוב; אין לי באמת מושג מה קורה שם בעולם הבא, יש בי כמובן אמונה שלמה בקב״ה, אבל היא מתבססת בעיקר על העולם הזה".
 
"למרות זאת, מאתמול מתגלגל בנפשי ההרהור המתבקש שאולי בכל זאת שלוש הדודות המבוגרות, יחד עם הדוד הצעיר דוד, יחבקו שם את הנכדים הקטנים של עמוס וידאגו להם. שלושתן היו אמנם רחוקות מחייו החרדיים של עמוס, אחיהן הצעיר, אבל אהבו אותו, את ילדיו, נכדיו וניניו אהבה גדולה. עמוס, גילה, דבורה ובעלה אברהם נח (שנתפלל להחלמתו המהירה), שלא תדעו עוד צער בימיכם. תהא נשמתם של יעקב ישראל ואשר מנחם צרורה בצרור החיים".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    טוקבקיסטים עלובים
    דוד 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן כמה טוקבקיסטים יכולים לרדת. אנשים מתוסבכים ואכולי שנאה מאחלים מוות לכתב שבסך הכל חשף בצורה כנה ומעוררת הערכה סיפור משפחתי מרגש. מה קרה לכם? זו היהדות שלכם? ערב רב שכמוכם. בושה.
    סגור
  • 5.
    הלוואי
    משה רבנו 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הלוואי שאתה וגנץ ולפיד וחולדאי הייתם. במקום הנרצחים גם בוגי הבלון
    סגור
  • 4.
    ברוך חבל שלא עמדת במקומם כך כולם היו מרוויחים.
    ישראל 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ברוך קרעה כשמו כן הוא איש מסית ומפלג וקורע את העם איז נלוז
    סגור
  • 3.
    ברוכי חבל שאתה לא נהרגת (ל"ת)
    ניר 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 2.
    ברוך קרא
    DL 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סוף סוף טיפת אנושיות בצנון הקר המוסת והדוחה הזה. אפילו יחסי משפחה כמו שנהוג אין לך - לא יודעת אם זה החינוך שגדלת עליו או זה שאתה משתדל לעשות הכל כדי להסתיר את מי שאתה באמת כדי למצוא חן בעיניי חברייך הכתבים שאם תיחשף במערומייך - מוצאך, האידיאולגיה המשפחתית הפוליטית ידחו אותך מקרבם והרי זה מה שאתה עמל עליו כל השנים. מי שאין לו עבר אין לו סיכוי לעתיד העבר הוא מי שאנחנו. רק כשנשלים עם עברנו נוכל ליצור עתיד טוב לנו ולמשפחותינו ועמנו
    סגור
  • 1.
    חבל שלא למדת מסבתך לכבד מי שלא חושב כמוך. (ל"ת)
    עצוב 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור