תקשורת ומדיה

שירות הסטרימינג החדש של האחים וורנר ודיסקברי יוצא לדרך

כשנה לאחר מיזוג המיליארדים בין האחים וורנר ודיסקברי, בחברה החדשה חושפים את שירות הסטרימינג החדש - Max שישלב את HBO ודיסקברי+. השירות החדש יושק ב-23 במאי
מערכת ice |  2
אולפני האחים וורנר (צילום גטי אימג'ז)
חברת האחים וורנר דיסקברי חשפה אתמול (רביעי) את שירות הסטרימינג החדש שלה בשם Max – שישלב את HBO Max ו-Discovery+. במהלך אירוע הסטרימינג שהתקיים באולפן 14 באחים וורנר הנמצא בלוס אנג'לס, המנכ"ל דיוויד זסלב אמר שהחבילות של השירות החדש יושקו ב-23 במאי ויעלה בין 9.99 דולר ל-19.99 דולר לחודש.
"זה הזמן שלנו, זו ההזדמנות שלנו, הכול אפשרי", אמר זסלב והסביר שהסטרימינג הוא הכלי מרכזי בהצלחה החברה. המשמעות של המהלך היא שמנויי HBO Max יועברו ל-Max, בעוד שמנויי Discovery+ לא יתבקשו לעבור, כך נמסר מהחברה.
 
"המותג החדש הזה מסמן שינוי חשוב משני מוצרים צרים יותר להיצע התוכן הרחב והצעת הצרכנים שלנו", הסביר זסלב.
ההשקה של Max מגיעה שנה לאחר ש-WarnerMedia ו-Discovery השלימו את המיזוג שלהן בשווי של 43 מיליארד דולר, שהביא נכסים כמו CNN, HBO, TLC, TNT ועוד תחת מטריה אחת.
לחברת האחים וורנר דיסקברי יש כיום 96.1 מיליון מנויי סטרימינג. החברה לא פירטה את מספר המנויים שלה לפי השירותים. בינתיים למתחרות נטפליקס יש למעלה מ-230 מיליון מנויים, בעוד לדיסני+ יש יותר מ-162 מיליון מנויים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שאלה
    קורא 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יהיה בישראל??
    סגור
  • 1.
    עם השירות החדש יצא
    HBO Max 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בישראל אני יעשה בה נוסף לנטפליקס את ה HBO Max זה יהיה אשלמה לנטפליקס עם ביחלל זה יגיע לארץ ישראל זה השאלה פה מאוד מקווה שזה יצא שלא יהיה קשיים כלכליים עם חברות הלוויין שיש בעיה עם הוט שה תקעו את פרי טיוי אני מאוד מקווה שזה יגיע מהר ה HBO Max למורות שזה max זה יהיה טוב מעניין מה יהיה שמע לראות זה מאוד מעניין אותי אולי אני גם אתחבר ל מקס
    סגור