בארץ

"סתימת פיות": פרדס חנה ביטלה הקרנת סדרה של כאן

מתנ"ס בפרדס חנה ביטל הקרנה של הסדרה תיעודית של כאן 11 "מדורת השבטים" בגלל חשש מדיון פוליטי ופרובוקציות
מערכת ice |  1
כאן 11 (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
מתנ"ס בפרדס חנה ביטל הקרנה של סדרה תיעודית של כאן 11 בגלל חשש מדיון פוליטי ופרובוקציות. היום תוכננה להתקיים הקרנה של הפרק השלישי של "מדורת השבטים", העוסקת באירועים מכוננים שעברה בשנים האחרונות מנקודות מבט שונות, כאשר לאחר מכן הייתה אמורה להתקיים שיחה עם יוצרי הסדרה נפתלי גליקסברג ודוקי דרור. הפרק, שנקרא "העם דורש", עוסק באיבוד הסולידריות בחברה הישראלית. 
 
גליקסברג אמר בחשבון הפייסבוק שלו שכאמור, ההקרנה בוטלה על ידי מנהל המתנ"ס בגלל חשש מדיונים פוליטים. 
"אחרי שאיתי קנטור היקר, האיש שאחראי על המפעל התרבותי הזה, הקרין את הפרק למנהל המתנ"ס מר וינו טרפה - הנ"ל הודיע כי הוא חושש מתגובות הקהל ופרובוקציות ואוסר להקרין את הסרט. לאחר דין ודברים הוא נאות להקרין את הסרט אך בתנאי שלא יצוין במודעה כי ההקרנה תתקיים בנוכחות היוצרים ולא יתקיים דיון לאחר ההקרנה. יש לי תחושה שלמר טרפה אישית אין כלום נגד הסדרה אלא שהוא פוחד, חושש ממה יגידו  - אולי מישהו חלילה ישמיע פתאום דעה שלא מקובלת על השלטון, אולי יתעורר ויכוח, וזה הדבר המפחיד יותר מהכל. כי הצנזורה הכי חזקה היא הצנזורה העצמית שנובעת מהפחד", כתב גליקסברג בפוסט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה מה שהשמאל עושה שנים
    יעל 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר גליקסברג התבלבלת, מי שסוגר פה את הפה לאחרים זה השמאל לימין, ראה ערך המחאה המשפטית, מי שהיה בעדה פחד לדבר פן יבולע לו, אז תפסיק להתבכיין. הלוואי והייתם נותנים פה חופש דיבור אמיתי, מי שעובר את הקווים אצלכם, מנודה מהמחנה שלכם ואף אחד לא מדבר איתו, זו סתימת פיות, אתם אלופים בזה.
    סגור