תקשורת ומדיה

כוכב ערוץ 14 הגיש תלונה במשטרה: "שפכו עליי קפה רותח"

מגיש ערוץ 14 שיתף בחשבון הטוויטר שלו ביום חמישי כי חווה שתי תקריות של אלימות פיזית: "אחת בבוקר - שפכו עלי קפה רותח כשהלכתי ברחוב ובהמשך דחיפות וקללות". לאחר מכן חשף כי הגיש תלונה במשטרה
תום נחום | 
שמעון ריקלין (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
שמעון ריקלין, מגיש ערוץ 14 והפעיל הימני, שיתף בחשבון הטוויטר שלו כי הוא חווה ביום חמישי שני אירועים בהם הופעלה כלפיו אלימות פיזית. הוא לא פירט יתר על המידה לגבי נסיבות האירועים, אך לטענתו מדובר בתקיפות על רקע העמדות הפוליטיות שלו.
כך הוא כתב: "מדי יום מקללים אותי בתל אביב. התרגלתי. היום (עוד לא נגמר) ספגתי 2 תקיפות פיזיות. אחת בבוקר - שפכו עליי קפה רותח כשהלכתי ברחוב וכעת דחיפות וקללות. ולא זה, לא קשור לאמנון יצחק ואפילו לא לביבי. עכשיו אני מייצג דיקטטורה או שקר אחר ולכן דמי מותר. בשם הדמוקרטיה כמובן. מעולם תל אביב לא הייתה אלימה כל כך וחסרת סבלנות למי שלא חושב כמוה".
 
לאחר מכן, אחד המגיבים לציוץ של ריקלין, אליו נחשפו לא פחות מ-108 אלף איש, שאל את מגיש ערוץ 14 ואיש התקשורת הוותיק: "למה אתה לא מגיש תלונה שמעון?", כאשר ריקלין הגיב: "הגשתי עכשיו".
מוקדם יותר בשבוע שעבר, ריקלין יצא כנגד תיאטרון הקאמרי, בעקבות ביטול עליית המחזה "לחסל את הגברת הזקנה" על במת התיאטרון, בשל אמירות מסיתות, אנטי-טרנסיות ואנטי-להט"ביות של המחזאי האירי גרהם לינהן. המגיש צייץ: "נשים הם לא גברים. איך חבורת משוגעים השתלטה על העולם. אסור למדינת ישראל לתת שקל למוסד המטורלל הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה