תקשורת ומדיה

בן כספית חוטף ממשתתפת האח הגדול: "אתה תעמוד בשקט"

קרב הטוויטר בין מגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, בן כספית, לבין כוכבת העונה הראשונה של 'האח הגדול', רנין בולוס, נמשך: "אל תגיד לי לעמוד בשקט ולכבד, אתה תעמוד בשקט, תכבד, ותפעל לשוויון"
תום נחום |  5
בן כספית, רנין בולוס (צילום 103FM, מסך קשת 12)
המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט נמשכה בשבת האחרונה בשבוע ה-33 ברציפות עם הפגנה גדולה ברחוב קפלן בתל אביב, אך נראה שיש מי שפחות אהבה פרט ספציפי בהפגנה, שכללה גם את שירת ההמנון, 'התקווה'.
משתתפת העונה הראשונה של 'האח הגדול', רנין בולוס, שלאחר השתתפותה בעונת הבכורה של הריאליטי המצליח אי שם ב-2008, הפכה גם לשחקנית ומגישת חדשות - העלתה ציוץ שהוביל לקרב טוויטר עם מגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, בן כספית, בעימות שנמשך גם הלילה (בין ראשון לשני) עם עקיצות הדדיות.
כזכור, זאת לאחר שבולוס העלתה לחשבון הטוויטר שלה ציוץ נגד המחאה לאחר שהחליטה לנטוש בכעס את ההפגנה והסבירה: "הערב בקפלן שרו את התקווה "נפש יהודי הומיה" המנון של המדינה שלי שמתכחש לקיומי כשזה קורה ואני בהפגנה מה אני אמורה לעשות באותו רגע? יש לי נפש... אבל היא לא יהודיה. הלכתי הביתה".
 
מי שבחר להגיב לציוץ של רנין הו העיתונאי הוותיק, מגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12בן כספית, שכתב כך: "לעמוד, לכבד, בלי לשיר את המילים. מה שיהודים עשו כל השנים בגלות", כאשר בולוס ענתה: "רק שאני לא בגלות, אני בבית שלי".
בהמשך, כספית הגיב וכתב: "אף אחד לא חולק על זה. אבל את מיעוט, ההמנון נקבע ע"י הרוב, אז לא צריך לשיר אותו ואפשר לכבד אותו". בולוס ענתה וכתבה לכספית כך: "מיעוט או לא מיעוט זה הבית שלי, זה שבחרת להגיד לערבים להתנהג כמו בגלות ושיעמדו בשקט ויכבדו המנון שלא מכבד אותם זאת שיא העליונות, וזה רק מראה מי אתה. המנון צריך לכלול את כלל אזרחי המדינה ולא משנה מי הרוב, אז אל תגיד לי לעמוד בשקט ולכבד, אתה תעמוד בשקט, תכבד, ותפעל לשוויון".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מדינה שלה ?
    Ranya 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זו מדינה שלה ? היא מכריזה שהיא פלסטינית ..אז שתלך לאבו מאזן וליחיא בינואר..לרשות או לעזה , שם המדינה שלה . מי נותן לאחת כזו להגיש חדשות בארץ שלנו ? זה המחדל הגדול
    סגור
  • 4.
    איזה המנון שרים הערבים או המקסיקנים שחיים בארה"ב ?
    מי מולי 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    את ההמנון של פלסטין או מקסיקו ?
    סגור
  • 3.
    מישהו בטח יסדר את כל הבעיות האלה
    לוי 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הציבור רותח בכל מקום אנשים זועמים.. רק עיניין של זמן
    סגור
  • 2.
    אבו חומוס
    אבו בולמוס 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה נבלה וזאת גויה
    סגור
  • 1.
    כספית
    אא 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בן כספית מכונה להתזת רעל ושנאת ישראל
    סגור