תקשורת ומדיה

שמרו את המספר: קו החירום שמרכז שירותים מכל התחומים

עמותת עזר מציון תפעיל מוקד לימי המלחמה שייתן סיוע במגוון רחב של תחומים ללא עלות. סיוע ייעודי יינתן לקשישים, וקו תמיכה נפשית לכלל האוכלוסייה. ניתן לפנות גם בצרכים של הסעות באמבולנסים לטיפולים רפואיים ובסיוע בחלוקת מזון ותרופות
מערכת ice | 
מוקד חירום (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר, עטיה מוחמד)
לאור מצב החירום פותחת כעת (שישי) עמותת עזר מציון מוקד חירום ארצי אחד שייתן מענה לכלל הפניות לסיוע במגוון רחב של שירותים. המוקד יפעל מדי יום החל מהשעה 7:30 בבוקר עד 23:30 בערב. בשעות הלילה ניתן להשאיר הודעה והפניה תטופל למחרת, מספרו של המוקד – 3464*.  
הקו יאגד את כלל השירותים שמעניקה העמותה כבר מתחילת הלחימה- קו לעזרה ראשונה נפשית, סיוע לבני הגיל השלישי ועזרה בהשאלת ציוד רפואי, שינוע תרופות והסעות באמבולנסים וברכבי מתנדבים ועוד. מתחילת הלחימה – העמותה נתנה מענה לאלפי פניות שהגיעו לפתחה.
 
העמותה פועלת בשיתוף משרדי ממשלה, צה"ל, רשויות מקומיות וקופות חולים. אנשי המקצוע של העמותה, רשת האמבולנסים ועשרות אלפי המתנדבים פועלים בשטח ובבתי החולים במלוא העוצמה. השירותים ניתנים כמובן ללא עלות. ניתן לפנות בין היתר בנושאים של הסעות באמבולנסים לטיפולים רפואיים, הלוויות, פינוי מאזורי סיכון או צרכים דומים. המוקד יטפל גם בסיוע לחולים ולמשפחות בשינוע וחלוקת מזון, תרופות, ציוד רפואי ועוד.
יינתן סיוע ייעודי לקשישים ובני משפחותיהם – קו פניות לייעוץ עם אנשי מקצוע, חפ"ק מיוחד שנותן מענה בשינוע של ארוחות, ציוד רפואי ותרופות, הפגת הבדידות, ייעוץ לבני משפחה של חולי דמנציה ועוד. קו סיוע ותמיכה נפשית לכלל האוכלוסייה שמאויש ע"י אנשי מקצוע עם הכשרה מיוחדת להתמודדות בשעת חירום. השאלה ושינוע של ציוד רפואי ושיקומי לפצועים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה