תקשורת ומדיה

געגועים לבגין: ההתארגנות המרתקת מגיעה לירושלים

מרכז מורשת בגין בבירה מזמין את תושבי הדרום לסיור במוזיאון ללא עלות. מדובר בחוויה אור-קולית עוטפת שלוקחת את המשתתפים למסע מרתק בעקבות חייו של אחד המנהיגים המשפיעים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל
מערכת ice | 
מנחם בגין לצד דוד לוי, שרה דורון ומנחם פרוש במליאת הכנסת ב-1983 (ארכיון) (צילום יוסי זמיר/פלאש 90)
מרכז מורשת בגין מחבק את תושבי הדרום ומפרסם הבוקר (חמישי) כי הוא מזמין את משפחות עוטף עזה לסיור בחינם במוזיאון בגין בירושלים. מוזמנים להשתתף בחוויה אור-קולית עוטפת, שתיקח אתכם למסע מרתק בעקבות חייו של אחד המנהיגים המשפיעים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל.
הכניסה חינם לתושבי הדרום בהצגת תעודה מזהה בכניסה. הסיור מומלץ מגיל 8 ומעלה. בהרשמה מראש בהזמנה טלפונית או באתר האינטרנט של מרכז מורשת בגין בהקלדת קוד קופון DMB. נוסף על כך, בגין בא הביתה – פעילות תיבות בריחה למפוני הדרום והצפון המתארחים במלונות בירושלים
 
מרכז מורשת בגין בירושלים יגיע לבתי המלון בירושלים עם תיבות הבריחה, ללא עלות ובתיאום מראש. תושבי העוטף יוזמנו לשעה וחצי של חידות, משימות וחשיבה מחוץ לקופסה שצריך לפתור יחד. הפעילות מיועדת לקבוצות נוער ומבוגרים או משפחות עם ילדים מעל גיל 8, כאשר מספר המקומות מוגבל. לתיאום הפעלות ניתן ליצור קשר עם מרכז מורשת בגין.
שנה ויותר של מלחמה בלבנון, 9 חודשים ללא רעייתו עליזה שהלכה לעולמה, וכשהוא חלש וחולה, הספיקו לראש הממשלה מנחם בגין, להחליט על התפטרותו מן הממשלה. בישיבה שהתקיימה בבוקרו של יום ראשון 28 באוגוסט 1983. הפתיע בגין את שריו: "ידידים יקרים, אני מודיע בזה לממשלה על כוונתי להתפטר מתפקידי כראש הממשלה".

(קרדיט: בית מנחם בגין)
המשפט הבא כבר נצרב בתודעה הישראלית - "איני יכול עוד". בנאומו לשרים אמר את המשפט הזה בהקשר טכני בלבד: "הסיבה אשר בשלה אני מוסרה היא אישית לחלוטין, אך איני יכול עוד לחכות עם הודעה זו, ולכן אני מוסרה כחוק". בהמשך הוסיף: \"אני לא יכול למלא את התפקיד הזה, ובאתי באופן מיוחד לישיבה זו של הממשלה כדי למסור את ההודעה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה