תקשורת ומדיה

הזיה: בן 19 התחתן עם בת 90 - והסיבה מפתיעה במיוחד

היא חיפשה עלם צעיר שיעביר את זמנה בערוב ימיה. הוא גורש מביתו על ידי הוריו ומצא את עצמו הומלס. סירוס ויילי בן ה-27 פגש את אשתו לשעבר לפני כשמונה שנים, כאשר אושפז בבית החולים עקב מחלה משתקת. אלא שהסיפור הולך ומסתעף, ומגיע עד לכותלי בית המשפט. כל הפרטים
מערכת ice |  1
בן 19 התחתן עם בת 90 - אילוסטרציה AI
אנו רגילים לשמוע לעיתים תכופות על סיפורים מעוררי השתאות מרחבי העולם, הכוללים בין היתר מערכות יחסים בהן הפרש הגילאים משחק תפקיד מרכזי. מקרה כזה הוא של הצעיר סירוס ויילי בן ה-27 מארה"ב, שנישא לאישה בת 90 כאשר היה נער בן 19 בלבד. אלא שלמקרה החריג הזה קיים רקע לא שגרתי, וכמוהו גם סיבת הנישואים. 
מעשה בנער שמצא את עצמו חסר בית, ישן מאחורי מאפייה מקומית, לאחר שגורש מבית הוריו. כאילו שלא די בכך, הצעיר סבל ממחלה משתקת שהובילה אותו לאשפוזים לעיתים קרובות. ביום בהיר אחד לבית החולים הגיעה אישה, שלדברי ויילי נראתה "בשנות ה-80" לחייה, וחיפשה עלם צעיר שינעים את זמנה בערוב ימיה. 
 
ויילי בן ה-19, שהיה הומלס, הסכים להינשא לה. בשנים האחרונות נהגו לטייל ולבלות יחד, כשוויילי מציין שהוא התאהב בה ומצא בחיקה בית חם ואוהב. מטבע הדברים, כאשר נפטרה האישה, הורישה לו את ביתה. אלא שבכך לא תם הסיפור: אז החל קרב איתנים מול נכדיה של האישה שתיעבו את ויילי ונלחמו לקבל את הירושה.
 
@cerosthegod This was just a crazy aftermath #fyp #storytime #grandma #homeless #marriage ♬ original sound - Ceros
הדבר הוביל למאבק משפטי, בסיומו ויילי זכה בבית אולם החליט למכור אותו משום שהיה גדול מדי עבורו. את הכספים שקיבל על חשבון הבית נתן לנזקקים, וסיפר לניו יורק פוסט שלמרות פער הגילאים בינו לבין רעייתו הקשר ביניהם היה משמעותי מאוד. בסיכומו של דבר, ויילי אסיר תודה על כך שאירח חברה לקשישה בשנותיה האחרונות ואף הגדיל לעשות ותרם לאחרים באמצעות כספה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה חמוד, כל הכבוד לו (ל"ת)
    ליל 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור