תקשורת ומדיה

יס במהלך מדהים: מאות שעות של סרטים וסדרות בחינם

החברה תציג תכנים מונגשים ללקויי ראייה ושמיעה. הספריה כוללת סרטים וסדרות המונגשים באמצעות הנגשה קולית ושפת הסימנים לצד תכנים העוסקים בעולמם של אנשים עם מוגבלויות. העורך הראשי של יס: "יש לנו אחריות להנגיש טלוויזיה מצוינת לכולם"
מערכת ice | 
על הספקטרום (צילום אוהד רומנו)
חברת yes משיקה ספריית תוכן חדשה לרגל היום הבין-לאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות המצוין היום (ראשון). הספרייה החדשה, שתהיה זמינה במהלך כל השבוע לכלל לקוחות yes ו-STING+ כוללת מאות שעות של סדרות, סרטים ודוקו ותכנים המונגשים ללקויי ראייה באמצעות הנגשה קולית וללקויי שמיעה באמצעות שפת הסימנים.
ההנגשה הקולית מתבצעת על ידי הקראת הדברים המתרחשים על המסך באופן שממחיש את התוכן המשודר. עבודה ההנגשה נעשתה על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות ראיה. בנוסף יעלו בספרייה תכנים העוסקים בעולמם של אנשים עם מוגבלויות ביניהם: הסדרה המצליחה "על הספקטרום" העוסקת בצעירים על הרצף האוטיסטי; "אוטיזם: המחזמר", סרט תיעודי העוקב אחר קבוצת ילדים הלוקים באוטיזם במסע החזרות לקראת מחזמר בהשתתפותם.
 
תכנים נוספים שיעלו הם "לא גיבור", סרט דוקו על נער המרותק לכיסא גלגלים היוצא לקרב חייו במטרה להיות שווה בין שווים- ולהתגייס לצה"ל; "היה היה ילד", סרט תיעודי המתאר שלושה סיפורים מציגים את המציאות היומיומית של הילדים השומעים שנולדו להורים; בדיסקברי+ בכורה ל"מנצחים בכל מצב", סדרה דוקומנטרית עוצמתית המציגה את הסיפורים האמיתיים ומעוררי ההשראה של אנשים ברחבי העולם המתמודדים עם מחלות או מצבים רפואיים יוצאי דופן ועוד.
גם השנה אנחנו לוקחים חלק היום הבין-לאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות כחלק משבוע האחריות התאגידית של yes בסימן מעורבות חברתית", אמר יקי ז'אק, ראש אגף פרוגרמינג של yes. "יש לנו אחריות להביא טלוויזיה מצוינת לכולם ואנחנו שמחים על ההזדמנות להנגיש תכנים עבור בעלי מוגבלות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה