תקשורת ומדיה

אנשי השנה של מגזין time: אלו המועמדים שנכנסו לרשימה היוקרתית

השבועון האמריקני "טיים" חושף את המועמדים הסופיים לרשימת אנשי השנה 2023. הבחירות הקודמות כללו את נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, מרטין לותר קינג ג'וניור, האפיפיור פרנציסקוס ועוד. אז מי יזכה הפעם? 

מערכת ice | 
"איש השנה" של מגזין TIME: נשות קמפיין MeToo# (צילום שער מגזין TIME)
בשבועון טיים מתכוננים להכרזה על איש השנה לשנת 2023. המסורת התחילה ב-1927, איש השנה של TIME הוא תואר לאדם, קבוצה או מותג שעיצב את התודעה העולמית לטוב או לרע. הבחירות הקודמות כוללות סגנית הנשיא קמאלה האריס קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, האפיפיור פרנציסקוס והפעילה גרטה תונברג. 
בשנת 2022, איש השנה של TIME היה נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי. איש השנה 2023 יוכרז ביום רביעי בבוקר (מחר). אלו הם המתמודדים על התואר: שי ג'ינפינג, נשיא סין שי ג'ינפינג נכנס לרשימה תוך כהונתו השלישית חסרת התקדים, ובכך חיזק את תפקידו כאחד המנהיגים המודרניים החזקים ביותר בסין. 
טיילור סוויפט, האמנית זוכת פרס הגראמי, טיילור סוויפט, עברה שנה חשובה, מהוצאה מחדש של אלבומיה ועד יצירת אחד מסרטי הקונצרטים המצליחים בהיסטוריה. סיבוב ההופעות שלה Swift's Eras בדרך להפוך להיות סיבוב ההופעות העולמי המרוויח ביותר בכל הזמנים. 
סם אלטמן, רק בשבועות האחרונים, סם אלטמן עלה לאינספור כותרות על עזיבתו (וחזרתו המהירה) לתפקידו כמנכ"ל OpenAI, החברה שהוציאה את ה-ChatGPT פורץ הדרך, שהגדיר את נוף ה-AI של היום. 
התובעים של טראמפ , דונלד טראמפ הפך לנשיא ארה"ב הראשון שהוגש נגדו כתב אישום בתולדות המדינה , והואשם בארבעה מקרים נפרדים עם יותר מ-90 אישומים. סעיפי פשע הועלו על ידי תובעים בפלורידה, ג'ורג'יה, ניו יורק, וושינגטון הבירה, בגין התערבות בבחירות, החזקה בלתי חוקית במסמכים מסווגים וזיוף רישומים עסקיים.  
בַּרבִּי, מעריצות ומעריצים נהרו לקולנוע כדי לראות את סרט הבארבי הראשון אי פעם בכיכובם של מרגו רובי וריאן גוסלינג. הסרט היה הסרט הרווחי ביותר של 2023 עם רווח נקי של כ-1.4 מיליארד דולר. 
ולדימיר פוטין, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שממלא תפקיד של נשיא או ראש ממשלת רוסיה מאז 1999, המשיך לנהל מלחמה באוקראינה, זו השנה השנייה לאחר הפלישה בקנה מידה מלא. 
המלך צ'ארלס השלישי, צ'ארלס השלישי תפס את עמדתו כמונרך הראשי של הממלכה המאוחדת וטריטוריות אחרות. אמו, המלכה אליזבת השנייה , זכתה בתואר "איש השנה" כאשר עלתה לכס המלכות ב-1952.   
 
ג'רום פאוול, שהיה יו"ר הפדרל ריזרב מאז פברואר 2018, מילא תפקיד מפתח בניהול האינפלציה הגבוהה בארה"ב, בניסיון לתכנן את מה שמכונה "הנחיתה הרכה" של הפחתת האינפלציה על ידי העלאת הריבית מבלי לגרום למיתון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה