תקשורת ומדיה

בראד פיט יבקר בישראל? טרנטינו ליהק את הכוכב הלוהט לסרטו החדש

"מבקר הסרטים" הוא סרטו העשירי וכנראה האחרון אותו יביים הבמאי המוערך קוונטין טרנטינו.  בסרט, שעתיד לצאת בתחילת שנת 2025, ניבחר לככב השחקן האהוב בראד פיט. האם שיתוף הפעולה יגרום לכוכב הבינלאומי לבקר את הבמאי בתל אביב?

מערכת ice | 
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי (צילום pixabay, ויקיפדיה/ Glenn Francis, www.PacificProDigital.com, Gage Skidmore,)
"מבקר הסרטים", כך קרא הבמאי קוונטין טרנטינו לסרטו החדש אשר עתיד לצאת למסכים בתחילת שנת 2025. עלילת הסרט תתמקד בלוס אנג'לס של סוף שנות ה-70. הדמות הראשית בסרט תהיה אישה שדמותה מבוססת על מבקרת הקולנוע האגדית פאולין קייל שכתבה במשך שנים רבות בעיתון ה-"ניו יורקר" ונודעה בביקורות הארסיות שלה. 
כידוע, טרנטינו ופיט שיתפו פעולה מספר פעמים בעבר בין היתר בסרטים  "ממזרים חסרי כבוד" ו"היו זמנים בהוליווד" -  עליו זכה פיט גם בפרס האוסקר בקטגוריית שחקן המשנה. בראיון למגזין GQ טרנטינו פרגן לפיט ואמר כי: "הוא אחד מהשחקנים הגדולים על המסך שנותרו". 
טרנטינו, שידוע בעיקר בזכות שוברי קופות נוספים בבימויו דוגמת "ספרות זולה", ג'אנגו ללא מעצורים", "כלבי אשמורת" ו"להרוג את ביל", הפך לתל אביבי בשנים האחרון והוא מגדל עם אשתו דניאלה את בנם ליאו, נכדו של צביקה פיק ז"ל. 
 
למגזין GQ אוסטרליה, סיפר לאחרונה הבמאי כי הוא לקראת פרישה מהקריירה המפוארת. "אני חושב שכשזה מגיע לקולנוע הגעתי לסוף הדרך שלי. אני רואה את עצמי כותב ספרים על קולנוע ואתחיל לכתוב מחזות כדי שאשאר יצירתי. אני פשוט חושב שנתתי כל מה שיכולתי לקולנוע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה