קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

דעות

טור

סקירת קריאייטיב: הפתרון הקטן שיזכיר לנשים לבדוק את השד

פיליפס מעבירה אנרגיה לאמהות חדשות, הונדה פותחת את הסניף הקרוב לביתכם וסבון אחד קטן ומיוחד עם תזכורת שיכולה להציל חיים
 |  0
סקירת קריאייטיב: הפתרון הקטן שיזכיר לנשים לבדוק את השד
סקירת קריאייטיב. מתי בפעם האחרונה בדקת את השד?, צילום: יח"צ/ צילום מסך
1. אנחנו מוציאים הרבה אנרגיה במהלך היום, אבל מה אם היה אפשר לשמר את אותה אנרגיה ולהשתמש בה? לרגל יום האם, חברת פיליפס (Philips) ארגנטינה, גייסה קבוצה של אמהות בעלות אורח חיים פעיל שמוציאות מלא אנרגיה במהלך היום, ובאמצעות טכנולוגיה חדשנית הצליחה לשמר את אותה אנרגיה ולתת אותה למי שצריכות אותה יותר מכל - אמהות חדשות.


אנרגיה של אמא

2. ישנה אמירה ידועה שאומרת שאנשי המכירות הכי טובים הם הלקוחות הכי הנאמנים. חברת הונדה בצרפת, שחסרה בסוכנויות מכירה לאורך המדינה, החליטה לעשות מעשה ולקחה את האמירה צעד אחד קדימה. למשך שלושה שבועות הפכה החברה את הלקוחות הכי נאמנים שלה לאנשי מכירות ולא רק אותם, אלא גם את הבתים שלהם או יותר נכון את הגראז' שלהם. מקווה שהם מקבלים אחוזים לפחות.

הסניף הקרוב בביתכם

3. סרטן השד הינה מחלה שכיחה מאוד בקרב נשים, למרות זאת רבות שוכחות לבדוק אחר גושים בשד. האגודה למלחמה בסרטן באנגליה המנסה להעלות את המודעות לנושא ולגרום לנשים לבדוק יותר, המציאה מוצר קטן, מעוצב וריחני במיוחד, שבטוח יזכיר להן שהן צריכות לבדוק.

תזכורת ריחנית

BoobSoap film from CP B London on Vimeo.



* הכותב, לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
Motion Graphi... חסוי המרכז שלח קו”ח
מנהל/ת אדמינסט... רז גרופ מעצבים המרכז שלח קו”ח
מפיק פרומרקט המרכז שלח קו”ח
קופירייטר K Logic – F... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה