דעות

סקירת קריאייטיב: הפתרון הקטן שיזכיר לנשים לבדוק את השד

פיליפס מעבירה אנרגיה לאמהות חדשות, הונדה פותחת את הסניף הקרוב לביתכם וסבון אחד קטן ומיוחד עם תזכורת שיכולה להציל חיים
לירון בן יעקב | 
סקירת קריאייטיב. מתי בפעם האחרונה בדקת את השד? (צילום יח"צ/ צילום מסך)
1. אנחנו מוציאים הרבה אנרגיה במהלך היום, אבל מה אם היה אפשר לשמר את אותה אנרגיה ולהשתמש בה? לרגל יום האם, חברת פיליפס (Philips)  ארגנטינה, גייסה קבוצה של אמהות בעלות אורח חיים פעיל שמוציאות מלא אנרגיה במהלך היום, ובאמצעות טכנולוגיה חדשנית הצליחה לשמר את אותה אנרגיה ולתת אותה למי שצריכות אותה יותר מכל - אמהות חדשות.

אנרגיה של אמא
2. ישנה אמירה ידועה שאומרת שאנשי המכירות הכי טובים הם הלקוחות הכי הנאמנים. חברת הונדה בצרפת, שחסרה בסוכנויות מכירה לאורך המדינה, החליטה לעשות מעשה ולקחה את האמירה צעד אחד קדימה. למשך שלושה שבועות הפכה החברה את הלקוחות הכי נאמנים שלה לאנשי מכירות ולא רק אותם, אלא גם את הבתים שלהם או יותר נכון את הגראז' שלהם. מקווה שהם מקבלים אחוזים לפחות.
הסניף הקרוב בביתכם
3. סרטן השד הינה מחלה שכיחה מאוד בקרב נשים, למרות זאת רבות שוכחות לבדוק אחר גושים בשד. האגודה למלחמה בסרטן באנגליה המנסה להעלות את המודעות לנושא ולגרום לנשים לבדוק יותר, המציאה מוצר קטן, מעוצב וריחני במיוחד, שבטוח יזכיר להן שהן צריכות לבדוק.
תזכורת ריחנית

BoobSoap film from CP B London on Vimeo.

* הכותב, לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה