דעות

מחאת המיסים: "ממשלת ישראל יורה טילים מדויקים להשמיד את העצמאים"

אנחנו לא נלחמים בקורונה, אלא בחוסר הוודאות שהממשלה יצרה. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לאיים בהפסקת תשלומים למדינה, אך אם לא ננקוט בצעדים רדיקליים הממשלה תוביל את כולנו לאבדון
ינון מעוז |  2
ינון מעוז, מיוזמי מחאת המיסים
מגיל 30 אני יזם סידרתי ופורץ דרך וזוכה בפרסים בינ"ל בתחום התיירות. החל מ -2005 ויחד עם שותפים - פתחנו את בית הארחה הראשון אי פעם בנצרת, הקמנו שביל הליכה בגליל, הקמנו עמותה שמאגדת ותומכת באכסניות פרטיות בכל רחבי הארץ. יחד עם שותפים פתחנו רשת הוסטלים לתיירים בירושלים ובתל אביב. העסקנו ברשת כ-250 עובדים ועבדנו עם מעל ל-1000 ספקים רובם עצמאים ועסקים קטנים. לקחנו סיכונים אישים וערבויות אישיות שהיו גורמות לרבים כאן לא לישון בלילה.
אני פעיל חברתי כבר שנים ארוכות, משלם מסים, אזרח נאמן ואוהב של המדינה. ההורים שלי חברי מושב נתיב העשרה ואני רגיל שחמאס יורה עלינו קסאמים כשאנחנו מבקרים אותם. לעולם לא דמיינתי שממשלת ישראל תירה טילים מדויקים להשמיד את העצמאים, בעלי העסקים ולהביא לקריסה של המשק. כל הבטחה שלא מתקיימת, כל שקר, כל החלטה פופוליסטית, הביאה לאובדן האמון שלי בממשלה.
אנחנו לא נלחמים בקורונה, אנחנו נלחמים בחוסר האמון והוודאות שיצרה ממשלת ישראל. ממשלת עוון וזדון שנוקטת מדיניות אדמה חרוכה, הורסת את החולמים, היוזמים והיוצרים. ממשלת ישראל פועלת רק לטובת קבוצות לחץ ובעלי אינטרסים ולא לטובת כלל האזרחים. תובנה זו שממשלת ישראל מבינה רק לחץ ואיומים הביאה אותי ליזום מחאת מיסים.
על מנת שמחאת מיסים תצליח היא צריכה להיות המונית, ודאית ומידית. ולשם כך עם צוות רתום, מסור ואכפתי של אזרחים הקמנו את "השאלטר". "השאלטר" הינו מנגנון לתשלום מיסים משותף עבור עצמאיים ועסקים. הבנו שרק עם נשלם מיסים ביחד בצורה מאוגדת וחוקית נוכל להפעיל לחץ, לאיים ולגרום לממשלה לפעול לטובתנו. לטובת האזרחים. רק עם נשלם מיסים ביחד נוכל גם להפסיק לשלם - להוריד את השאלטר. 
איך זה עובד: רואה חשבון אחד ייתן שירותים לכל מי שיצטרף ל'שאלטר' וישלם עבורם את המיסים על פי חוק. ברגע שאלפי עצמאים ישלמו מיסים דרך 'השאלט"ר' נדרוש מהממשלה להיענות לתביעותינו.
מה אנחנו דורשים:
  1. הכרזה על מצב מלחמה והפעלה מיידית של מתווה מס רכוש ושימוש בקרן הפיצויים - דחייה גורפת של תשלומי שכירות על נכסים עד קבלת הפיצויים.
  2.  דמי אבטלה לעצמאים ובעלי שליטה.
  3. איחוד שנים 2019-2020 לצרכי תשלומי מס.
אני אדם נורמטיבי, שירתתי בצבא, שילמתי מיסים, מעולם לא קיבלתי דוח תנועה! מעולם!
הדבר האחרון שאני רוצה זה לאיים בהפסקת תשלומי מיסים למדינה -  אך לצערי אם לא ננקוט בצעדים רדיקלים ממשלת ישראל תוביל את כולנו לאבדון. ביחד ננצח לבד ניפול.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד, רעיון מעולה לבניית ארגון משלמי מסים עם שיניים
    תומך 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק הערה קטנטנה: אם (if) , עם (with). כדאי לתקן את הטקסט שלך בהתאם.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד, רעיון מעולה לבניית ארגון משלמי מסים עם שיניים
    תומך 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק הערה קטנטנה: אם (if) , עם (with). כדאי לתקן את הטקסט שלך בהתאם.
    סגור