ויראלי

בעזה מתלוננים: תיעוד של אוכל פג תוקף שהוצנח

סרטון שרץ לאחרונה ברשת בו נראה תושב עזה מחזיק שקית סקיטלס ומראה שעבר זמנו של התאריך שכתוב מאחורה: "הצניחו עלינו סוכריות פגות תוקף"

מערכת ice |  2
סיוע הומניטרי לרצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטייה מוחמד)
איתי בלומנטל, הכתב הצבאי של "כאן 11", פרסם היום (שבת), סרטון ברשת החברתית x, טוויטר לשעבר וכתב: "בעזה מתלוננים על האמריקניים, הצניחו עלינו סוכריות פגות תוקף". בסרטון נראה תושב עזה מחזיק שקית סקיטלס ומראה למצלמה את התאריך שכתוב מאחורה.
כאמור, בצל המלחמה, בעזה נהיה טרנד לצלם ולבקר את האוכל מחבילות הסיוע שהוצנחו מהאוויר. מאות סרטונים עלו לרשת בו מראים עזתים מבקרים את חבילות המזון: מנת ספגטי, נקניק, מקלות לחם וסוכריות סקיטלס. אולם, טרם נראה סרטון שבו אותו אוכל מציל חיים התגלה כפג תוקף, עד עכשיו.
 
בנוסף, בסרטון המדובר, שצולם על רקע עשן ובניינים הרוסים ונטושים, נראה התושב העזתי מסביר בערבית כי הסיוע האמריקני הוא פג תוקף, בזמן שהוא מראה את התאריך המודפס על חבילת הסקיטלס מאחורה.
 
כזכור, בניסיון להשיג הפסקת אש, ג'ו ביידן הודיע חודש שעבר, כי ארצות הברית תצניח סיוע הומניטרי לעזה. אותן חבילות סיוע מדוברות, גרמו לתקרית אלימה בצפון רצועת עזה, כשמהדיווחים עלה שהחבילות שהופלו במהירות לקרקע, פגעו בעזתים. בנוסף, התפתחה התקהלות אלימה של אלפי עזתים מסביב למשאיות הסיוע, מה שגם לכוחות צה''ל לפתוח בירי לעבר מספר חשודים שהתקרבו אליה והיוו עליהם איום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה טוב לנו
    יוסי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם היה מקרה שעזתים עמדו מתחת לסיוע, נמחצו, והאשימו את האמריקאים. ב FOX כל התגובות כמעט היו אמריקאים שרשמו: "איזה כפוייה טובה! אתה מנסה לעזור, ואתה הרע בסיפור. הכל הם הופכים עליך. ככה ישראל מרגישה". הנה כתבת המשך.
    סגור
  • 1.
    עוד מעט כל עזה פג תוקף.. (ל"ת)
    חחח 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור