מינויים

דרמה בבזק: זה המנכ"ל החדש שימונה במקום רן גוראון

ניר דוד בן ה-54, אשר משמש כמנהל החטיבה העסקית בבזק מאז אפריל 2020, שמונה לתפקיד על ידי מנכ"ל בזק הקודם, כשהחליף את קובי פז שנפטר לאחר מחלה קשה ונחשב למי שהוביל את האגף להישגים, הוא האיש שיהיה המנכ"ל הבא של החברה
מערכת ice | 
רן גוראון מנכ"ל בזק וניר דוד סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק (צילום ניר זרנגר, shutterstock, פלאש 90/ מיכאל גלעדי, יונתן זינדל)
רק לפני כשבועיים, מנכ"ל בזק, רן גוראון, הודיע לדירקטוריון החברה כי הוא החליט לפרוש מתפקידו, זאת לאחר 18 שנים בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת בזק, ואחרי שנתיים בלבד בתפקיד המנכ"ל. גוראון יישאר בתפקידו עד ל-31 במרץ, וככל שיידרש להעברה מסודרת של ניהול החברה ונראה שכבר יש שם למחליף.
ניר דוד בן ה-54, אשר משמש כמנהל החטיבה העסקית בבזק מאז אפריל 2020, שמונה לתפקיד על ידי מנכ"ל בזק הקודם, כשהחליף את קובי פז שנפטר לאחר מחלה קשה ונחשב למי שהוביל את האגף להישגים, הוא האיש שיהיה המנכ"ל הבא של החברה.
יש לציין כי הדירקטוריון בחר בניר דוד ללא כינוס של ועדת איתור וקבלת המלצותיה כמקובל בענף, בטח בחברות גדולות כמו בזק, כאשר תומר ראב"ד לבדו ערך את הראיונות למועמדים לתפקיד.
גוראון, בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה בשוק התקשורת, הצטרף לבזק כסמנכ"ל שיווק מיד עם ההפרטה של החברה, ובתקופתו החברה נכנסה לתחום האינטרנט המהיר והפכה למובילה בתחומה עם השקת רשת ה-NGN המתקדמת. לאחר קדנציה מוצלחת כמשנה למנכ"ל בזק, גוראון מונה למנכ"ל חברת פלאפון ובהמשך ובמקביל גם חברת yes ובזק בינלאומי.
 
גוראון הוביל שינויים ארגוניים ועסקיים עמוקים ואסטרטגיים בחברות אלו, שהתבטאו בשיפור מהותי בתוצאות הכספיות והצפת ערך. בתקופת ניהולו של גוראון, החברות השיקו טכנולוגיות מתקדמות, בין היתר דור 5 בסלולר ומעבר לפלטפורמת IP בשידורי yes.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה